Tror du skal prise dig lykkelig for at smide det i maskinen en fredag eftermiddag med høj solskin og ikke om 12 timer. Der er himmelvid forskel på hvor mange gange du skal skifte underdrenge undervejs afhængig af lyset. ;-) Men held og lykke i rummet!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Jaaa, det er sådan et spil man lige skal have luft, efter en times spil, ellers bliver man jo helt skitzofren(Det vist forkert stavet, men kunne ikke finde ordet i min lille Dansk-Engelsk ordbog) Så nu vil jeg lige sætte mig ud på terressen og få noget lys/sol!
Fuck det ser eddermadme fedt ud! alle de små moves som Nathan har fået, Riot Shield jumpet ser fedt ud, og da han tager en vagt og smadre ham ind i væggen mums 8-)
Og starten trækker jo straks minder til Crash bandicot, hvor man løber ind mod skærmen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det ser fandme godt ud. De har alligevel tilføjet en del små nuancer i forhold til 1'eren. Fx ser vi lidt hvordan stealth fungerer her, og det ser rigtig godt ud. Jeg glæder mig desuden allerede til at få hænderne i et riot shield :)
Så fik jeg endelig, endelig lagt et par timer i Burnout Paradise! Hvor er der helt utrolig meget at lave i form af events, billboards og andre skøre indfald. Man er aldrig i tvivl om, at det er Burnout, man spiller, og fornemmelsen af at lave en "burnout" hen over stepperne er præcis som i de gamle spil.
Forhåbentlig kommer stedsansen dog med tiden, da jeg har måttet restarte en del events fordi jeg simpelthen farede vild.
Jeg er lige opgraderet til class C, og regner med, at modstanden bliver lidt hårdere nu? Class D var godt nok nemt.
Og så er det i øvrigt ganske dejligt, at trofæerne flyver ind fra højre og venstre fuldstændig spontant, når man helt tilfældigt laver et eller andet uventet :)
Har lige spillet lidt Dead Space, efter en længere pause. Damn det spil er stressende, men på den gode måde. Har besluttet mig for at gennemføre spillet, ligemeget hvor nervepirrende det bliver, i stedet for at opføre sig som en tøs og give op!
Fedt, i Dead Space er jeg i afsnit 3 nået til et sted der ligner noget fra Slutningen af Aliens, hvor Ripley leder efter Newt, sådan noget hule/grotte noget. Pænt Klamt! ;-)
Så er der bestilt GH:Metallica fra coolshop. Skulle gerne komme på fredag. :-) Kan fås ca. 100kr billigere hos play.com men der udkommer det først d.29 eller sådan noget og så er der ekstra leveringstid og risiko for told.
#3181 Guts 16 år siden
Det må man sige. Det var hurtig leverance.
Tror du skal prise dig lykkelig for at smide det i maskinen en fredag eftermiddag med høj solskin og ikke om 12 timer. Der er himmelvid forskel på hvor mange gange du skal skifte underdrenge undervejs afhængig af lyset. ;-) Men held og lykke i rummet!!
#3182 MuManden 16 år siden
Jaaa, det er sådan et spil man lige skal have luft, efter en times spil, ellers bliver man jo helt skitzofren(Det vist forkert stavet, men kunne ikke finde ordet i min lille Dansk-Engelsk ordbog) Så nu vil jeg lige sætte mig ud på terressen og få noget lys/sol!
#3183 elwood 16 år siden
Pardon my French
Fuck det ser eddermadme fedt ud! alle de små moves som Nathan har fået, Riot Shield jumpet ser fedt ud, og da han tager en vagt og smadre ham ind i væggen mums 8-)
Og starten trækker jo straks minder til Crash bandicot, hvor man løber ind mod skærmen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3184 ks 16 år siden
#3185 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3186 ks 16 år siden
Forhåbentlig kommer stedsansen dog med tiden, da jeg har måttet restarte en del events fordi jeg simpelthen farede vild.
Jeg er lige opgraderet til class C, og regner med, at modstanden bliver lidt hårdere nu? Class D var godt nok nemt.
Og så er det i øvrigt ganske dejligt, at trofæerne flyver ind fra højre og venstre fuldstændig spontant, når man helt tilfældigt laver et eller andet uventet :)
#3187 Bobby Singer 16 år siden
#3188 MuManden 16 år siden
#3189 ks 16 år siden
#3190 McPeter 16 år siden
Kan fås ca. 100kr billigere hos play.com men der udkommer det først d.29 eller sådan noget og så er der ekstra leveringstid og risiko for told.