Ja den detalje med de to skud på trekantssammenføjningen, var lækkert udført. Jeg ved heller ikke lige hvad der skete der for min målmand, det har jeg aldrig set før!
Du lavede også et loop på et tidspunkt, det var jeg ret fasineret af og din omgang med bolden er vist bedre end min, med alle dine driblinger og alt det dersens haløj ;-)
Hehe. Jeg er nu ikke den store dribbler, men jeg prøver mig lidt frem indimellem, når jeg er ovenpå. Der er virkelig meget at lære i Fifa '09, og en af de absolut sværeste - for mig - er at kombinere pasning, sprint og tempo med dribleriet.
Rocktober!!! Brutal Legend! Nyt preview, der gør ventetiden meget nemmer for mig... NOT!
Come Get some... 3Drealms er som alle jo nok ved gået konkurs, eller hva man siger, og med det, ryger også det 12 år lange projekt Duke Nukem Forever (Joken med Never kom til og passe)
Dette er Udgiverne Take2 self. ikke hel tilfreds med da de har investeret en pæn sjat penge i det projekt, så de lægger nu sag an mod 3Drealms for kontraktbrud.
Serious Sam 3 Serious Sam 3 er på vej Dog er udvikling næsten kun lige startet, så der går nok lidt tid, men jeg har hvertfald moret mig herligt med de to første til talvise af LAN's.
Splinter Cell: Conviction En af mine ynglings spilserie, gir endelig lidt lyd fra sig igen, Sam Fisher, høres i en lille teaser for Splinter Cell: Conviction, så forhåbentlig får vi til E3 mere og vide om spillet, efter det forsvandt fra Radar'en et stykke tid.
Tony HawK: Ride Tony Hawk, forsøger nu og tage tronen fra Skate som de mistede den til sidst efter manges mening, egentlig også min, selv om jeg ikke spiller spillene så meget selv.
Det var sgu hurtig levering fra dvd.co.uk, bestilte i onsdags og har nu sat Dead Space i maskinen....Uhhhh... ;-) Billigt og hurtigt, det kan man da ikke klage over...
#3171 MuManden 16 år siden
Jeg ved heller ikke lige hvad der skete der for min målmand, det har jeg aldrig set før!
Øhh hvad?
#3172 ks 16 år siden
#3173 MuManden 16 år siden
Den gør den ikke ved mig!
#3174 ks 16 år siden
#3175 elwood 16 år siden
Modern Warfare 2 Scans
Oh Boy oh boy OM.... Freaking God!!
Can't Wait!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3176 ks 16 år siden
#3177 elwood 16 år siden
Men hva med noget Uncharted 2 Singleplayer Gameplay, i sweet HD?
Uncharted 2
Mmmmm soooo good...
#3178 El vez 16 år siden
http://www.amazon.co.uk/Sony-LittleBigPlanet-PS3/d...
#3179 elwood 16 år siden
Rocktober!!!
Brutal Legend! Nyt preview, der gør ventetiden meget nemmer for mig... NOT!
Come Get some...
3Drealms er som alle jo nok ved gået konkurs, eller hva man siger, og med det, ryger også det 12 år lange projekt Duke Nukem Forever (Joken med Never kom til og passe)
Dette er Udgiverne Take2 self. ikke hel tilfreds med da de har investeret en pæn sjat penge i det projekt, så de lægger nu sag an mod 3Drealms for kontraktbrud.
Duke Nukem Never
Serious Sam 3
Serious Sam 3 er på vej Dog er udvikling næsten kun lige startet, så der går nok lidt tid, men jeg har hvertfald moret mig herligt med de to første til talvise af LAN's.
Hideo Kojima teaser
Hideo Kojima teaser med hans nye spil, som vi absolut intet ved om Men uanset hvad de finder på blir det spændende og se til E3.
Splinter Cell: Conviction
En af mine ynglings spilserie, gir endelig lidt lyd fra sig igen, Sam Fisher, høres i en lille teaser for Splinter Cell: Conviction, så forhåbentlig får vi til E3 mere og vide om spillet, efter det forsvandt fra Radar'en et stykke tid.
Hi I'm Michael Ironside
Tony HawK: Ride
Tony Hawk, forsøger nu og tage tronen fra Skate som de mistede den til sidst efter manges mening, egentlig også min, selv om jeg ikke spiller spillene så meget selv.
Men er et nyt stykke plastik til stuen, svaret ?
Tony Hawk: Ride
Ryan Davis ser på Dead or Alive i TANG (This ain't no game)
Der var lige lidt af det som foregår rundt omkring pt.
#3180 MuManden 16 år siden
Billigt og hurtigt, det kan man da ikke klage over...