# 3210 - Lige præcis. Er også gået igang med at lave baner igen, der er kommet nogle fede muligheder med de sidste creater packs, justere lys, gas osv.. Selvom har tydeligtvis stadi' meget at lære når man sammenligner med nogle af de højest ratede, damn! Og så er der jo lige kommet en ny i dag, den skal jo også lige afprøves :-) Men sidst jeg tjekkede kunne jeg kun finde din gamle trophy bane, skal du ikk ha lavet en blues brothers bane ell. lign?
Og fortæl, fortæl om Fat Princess, det glæder jeg mig abnormt meget til :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Hideo Kojimas Projekt er hvertfald ikke MGS5 så meget ved jeg, om det yngrer hold hos Konami så tager over tjaa det var hvertfald hans ønske.
Men legenden om Solid Snake sluttede med MGS4, det ville være så weird og tage ham op igen, nej så blir det en yngrer gut, eller en hel anden (Raiden gå nu væk med dig hehe)
Jeg håber at Hideo Kojima kommer med en hel ny IP til E3, som vil overraske alt og alle.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gud hvor jeg dog hader min PS3 lige nu. Jeg er jo i gang med udskiftningen af harddisken, men ligesom McPeter skal den have en firmware opdatering og nu her jeg både prøvet med USB og en disk uden den kan aflæse noget som helst, så nu er jeg gået kold for idé'ero g er også for sur til at tænke klart, så nu går jeg i seng...
Hvis jeg heller ikke kan få lortet til at køre imorgen, må jeg jo bare sætte den gamle harddisk i igen og være sur resten af mine dage!
Nu jeg lige kigger efter kan det måske være jeg har fundet problemet. Inde på playstations hjemmeside blev jeg ledt til denne side for den nyeste opdatering, men oppe i toppen ser jeg nu der står version 1.2! Er det den rigtige på 142MB eller hvor er så den rigtige opdatering man kan downloade?
#3215 - jeg er skidefuld lige nu efter 14 timers skovtur med tilsvarnedne flasker asti og rammer øl, men kan vi ikke lige nappe den imorgen så skal jeg nok give et råd eller to... skriv mig evt. en pm så jeg lige husker det...
Jeg havde selvfølgelig glemt at formaterer USBstiket til FAT32 igår, så det gjorde jeg da lige og overførte filen jeg downloaded i #3215 igen, men desværre igen uden held. Så jeg har på fornemmelsen, at det ikke er version 2.76 man downloader, men måske kun 2.70 (har læst i et andet forum, at det skulle være den nyeste update) ellers ved jeg ikke hvorfor lortet ikke dur.
Så hvis ikke der kommer nogle gode råd inden i aften når jeg sidder her igen, så skifter jeg tilbage til den gamle harddisk og venter til der kommer en firmware opdatering 2.8 på et eller andet tidspunkt om et par måneder!
Det er bare mærkeligt at alle siger det er så nemt og så er det det ikke!...
Edit: det er billed nr.6 på denne side jeg for frem og der står så version2.76 på min istedet for.
#3211 colocho 16 år siden
Og fortæl, fortæl om Fat Princess, det glæder jeg mig abnormt meget til :-)
#3212 Bobby Singer 16 år siden
http://www.konami.jp/kojima_pro/next/
Anyways vi finder i hvert fald ud af det om små 3 timer. :-)
#3213 elwood 16 år siden
Men legenden om Solid Snake sluttede med MGS4, det ville være så weird og tage ham op igen, nej så blir det en yngrer gut, eller en hel anden (Raiden gå nu væk med dig hehe)
Jeg håber at Hideo Kojima kommer med en hel ny IP til E3, som vil overraske alt og alle.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3214 MuManden 16 år siden
Jeg er jo i gang med udskiftningen af harddisken, men ligesom McPeter skal den have en firmware opdatering og nu her jeg både prøvet med USB og en disk uden den kan aflæse noget som helst, så nu er jeg gået kold for idé'ero g er også for sur til at tænke klart, så nu går jeg i seng...
Hvis jeg heller ikke kan få lortet til at køre imorgen, må jeg jo bare sætte den gamle harddisk i igen og være sur resten af mine dage!
(og her er det jeg har lyst til at råbe højt!)
#3215 MuManden 16 år siden
Inde på playstations hjemmeside blev jeg ledt til denne side for den nyeste opdatering, men oppe i toppen ser jeg nu der står version 1.2!
Er det den rigtige på 142MB eller hvor er så den rigtige opdatering man kan downloade?
#3216 McPeter 16 år siden
#3217 elwood 16 år siden
Startede de da bare, på en ny countdown 8-)
114 Hours. and counting down
#3218 elwood 16 år siden
Oh yeah!
Som bliver afsløret fuldt, her den 24.
Say hello to Poison Ivy
#3219 MuManden 16 år siden
Så jeg har på fornemmelsen, at det ikke er version 2.76 man downloader, men måske kun 2.70 (har læst i et andet forum, at det skulle være den nyeste update) ellers ved jeg ikke hvorfor lortet ikke dur.
Så hvis ikke der kommer nogle gode råd inden i aften når jeg sidder her igen, så skifter jeg tilbage til den gamle harddisk og venter til der kommer en firmware opdatering 2.8 på et eller andet tidspunkt om et par måneder!
Det er bare mærkeligt at alle siger det er så nemt og så er det det ikke!...
Edit: det er billed nr.6 på denne side jeg for frem og der står så version2.76 på min istedet for.
#3220 ks 16 år siden