Gravatar

#3271 The Insider 16 år siden

Awesome :-) Apropos GTA må jeg da også hellere snart få downloadet ekstramissionerne til dét...
War. War never changes.
Gravatar

#3272 ks 16 år siden

Jeg tror roligt, at du kan skubbe Far Cry 2 lidt bagud i køen. Det er ikke et specielt godt spil. Det har da sine gode elementer, men det er også en ufattelig (!) frustrerende oplevelse til tider.
Gravatar

#3273 elwood 16 år siden

Ja der kommer jo allerede en ny senere i år.

Det er nu ikke xtra missioner kun, du følger en hel anden person med en historie som sagt.

Der få steder krydser med Nico.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3274 The Insider 16 år siden

#3272, will do, tak for tippet :-) Og så længe ekstra quests til Fallout 3 bliver produceret, må samlingens uåbnede spil stille sig bagerst i køen :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3275 Bony 16 år siden

For pokker, hvor er Fifa 09 egentligt svært. Jeg får klø af alle, så nu har jeg smidt det på hylden igen for en stund. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3276 The Insider 16 år siden

#3275, uha, jeg har ikke spillet det i mange, mange måneder, så jeg kunne nok godt være frisk på en online-kamp snart. Så ville du nok have en meget bedre chance :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3277 Bony 16 år siden

#3276 - Hehe, sidst jeg spillede fodbold spil på Playstation, var da det hed Fifa 98 (eller var det '99?). Det siger måske lidt om mit niveau. Så jeg er klar.. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3278 MuManden 16 år siden

Hva søren, er du også kommet med på FIFA vognen ;-)
Har du tilmeldt dig vores FILMZ liga?

Jeg må da også indrømme at mit sidste FIFA spil ligger langt tilbage, mener det var det aller første der udkom til PS2en, mener faktisk at det var 2000 udgaven, hvis ikke jeg husker helt forkert.
Men efter mange timers træning, så bliver man jo stille og rolig bedre. Jeg har da spillet helt lige op med KS(2 uafgjorte og 1 sejr til hver på 2-0)
Han er så også den eneste jeg har spillet imod online. Frygter lidt når jeg skal have en kamp mod hetteh... ;-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#3279 elwood 16 år siden

Sådan så fik vi EU'er også vores egen officielle Playstation blog

Så må man bare håbe at nogen af de mange europædiske udvikler kigger forbi, og fortæller lidt om deres projekter, ligesom de har gjort på US bloggen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3280 ks 16 år siden

bony, Insider - meld jer da ind i Filmz ligaen! :)

Jeg har ikke spillet/købt et fodboldspil side Fifa '06, og på de 3 år er der virkelig, virkelig sket store forandringer. Fifa '09 er frustrerende til tider, og kan specielt være svært, når man møder overmagten online, men det er uden sidestykke det bedste - generelt set - fodboldspil jeg nogensinde har spillet og klart det, som jeg har lagt mest tid i.

Man skal træne hårdt, før man går online til en "quick ranked match". Jeg er egentlig temmelig udmærket, når jeg bare spiller mod venner eller mod jer på Filmz, men af en eller anden grund, så synes jeg altid, at jeg bliver sat sammen med en online, der er flere niveauer over mig.

Skriv ny kommentar: