Gravatar

#3751 McPeter 15 år siden

elwood (3750) skrev:
Må hjem og spille noget Uncharted 2 MP beta i aften.

Tillykke - du har lige fået mig til at opfinde en del nye bandeord... ;-)

Jeg er *IKKE* misundelig...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3752 elwood 15 år siden

Tung Regn gennemgang

Også kendt som Heavy Rain.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3753 The Insider 15 år siden

Hvad fanden laver du her, når du skal svine mig til i Terminator-tråden? :-)

Og jeg har mistet alt overblikket over E3. Er der ikke én, som lige kan linke til de 5 fedeste trailers (gerne Splinter Cell og Modern Warfare 2) i bedste kvalitet og ikke andet? :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3754 elwood 15 år siden

Har ike haft tid på arbejdet, men bare rolig, jeg har ikke glemt det, jeg brygge noget sammen 8-)

Argg jeg kan slet kikke huske hva det var for en tråd jeg skrev min "trussel" i nu. (nevermind har fundet den nu hehe)

Btw som beta tester for Playstation, har jeg lige fået en mail nu her, de hurtige hoveder, som har fulgt lidt med vil ku regne ud at jeg nu har noget jeg skal af med, da jeg selv kun skal bruge en.

Og nej jeg taler ikke i kode...

Men hvordan dælen udvælger man blandt alle sine filmz'er 8-)
Gravatar

#3755 colocho 15 år siden

# 3754 . Nemt nok, du vælger bare mig ;-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#3756 elwood 15 år siden

Assasins Creed 2 Gameplay selv om han ik er alt for stealthy, så ser det eddermadme fedt ud!

Uncharted 2 traileren!

Modern Warfare 2 Gameplay

Splinter Cell Conviction Gameplay

Brutal Legend!

Det er mine picks, ikke alle sammen trailer, men gameplay er nu også mere mig.
Gravatar

#3757 McPeter 15 år siden

#3754 - uuuuuuuh. ;-)

Har desværre ikke tid til at spille før mandag... skal pakke i aften og så til Chamonix og vandre og klatre. Så selvom det piner mig vil det nok være mest fornuf...retfærdigt at du ikke vælger mig. :-/

Og hvor pokker skriver du dig op til alle de ting?!?!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3758 elwood 15 år siden

Jeg skriver mig ikke op, der var way back in the time, hvor jeg fik en mulighed for og blive beta tester for Sony EU, og jeg sendte en "ansøgning" og der gik lang lang lang tid, så modtog jeg en mail om at jeg var med.

Så modtager jeg mails om at nu er jeg indbudt til den og den beta, lige pt. tester jeg f.eks. Fat Princess for dem.

Det var online det foregik, og det sker åbenbart ikke så tit, så jeg kan kun anbefale og kigge rundt, og se hvornår de søger flere.

på playstadium har de et stk. tid haft konkurrence, hvor de tilfældigt udvalgte folk der havde skrevet comments på forummet.

Nå men mit indlæg til Terminator er igang, der går lidt tid dog, da jeg har E3 feber pt. 8-)

Men det skal nok komme.
Gravatar

#3759 The Insider 15 år siden

#3756, thanks! Gameplay er også mere interessant, fede videoer :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3760 Bony 15 år siden

#3754 - Hehe, ja. Det må være svært at vælge, når man nu står med guldet i hånden. ;)

#3757 - Det lyder sgu fedt. Det gad jeg sgu godt prøve engang. Det må da være den vildeste oplevelse?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: