Der er skam også lidt arbejde i det, vi sidder jo på forums og snakker om hvad vi synes er godt og skidt, hvem ved måske har jeg været med til og forbedre eller forringe et spil 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Endelig har jeg fået lidt tid, så jeg rodede rundt efter de bedste E3 video'er, samt CO-OP MS gennemgangen, hvilke er en rigtig god idé. Sony vinder over MS hvad angår motion control i denne runde. Dog giver Splinter Cell mig lyst til at have en 360. Det var nok en af de største overraskelser hvad angår gameplay. Shadow Complex ser dog også godt ud. De andre videoer var nogenlunde som man kunne forvente.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
GiantBomb folkene oppe med en video, ikke dem der spiller godt nok.
Håber de har forbedret styringen, eller hvertfald gjort den mindre arcade agtig, det var den del som spolerede 1'eren mest for mig, ellers var det et meget munter koble hjernen fra action spil, med nogle fede moves man ku lave.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Danske Jesper Kyd kendt fra blandt andet Hitman Serien (især det sublime Score til Silent Assasins) Vender tilbage til og Score Assasins Creed 2, ligesom han stod bag 1'erens score.
Telltale Games laver Tales of Monkey Island, jeg bryder mig ikke om designet på Guybrush Threepwood, men i det mindste ser det ud tuil de har fået de originale stemmer, ku hvertfald høre det var Dominic Armato, ligesom i CMI og Monkey Island 4.
Som adventure fan skal jeg nok tjeke det ud, og man ku jo håbe på at Murray The Demonic Skull kigger forbi 8-)
Men Special Edition af The Secret of Monkey Island, ser jeg nu også frem til, selv om jeg har alle spillene i serien allerede, så blir det hygligt nok og spille det på sin storskærm, i Classic Mode.
#3761 elwood 15 år siden
Der er skam også lidt arbejde i det, vi sidder jo på forums og snakker om hvad vi synes er godt og skidt, hvem ved måske har jeg været med til og forbedre eller forringe et spil 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3762 DarkLight 15 år siden
Sony vinder over MS hvad angår motion control i denne runde. Dog giver Splinter Cell mig lyst til at have en 360. Det var nok en af de største overraskelser hvad angår gameplay. Shadow Complex ser dog også godt ud.
De andre videoer var nogenlunde som man kunne forvente.
#3763 elwood 15 år siden
Lidt ærligt at Area5 slet ikke fik nævnt Alan Wake, men det andet de fik snakket om var godt.
#3764 elwood 15 år siden
GiantBomb folkene oppe med en video, ikke dem der spiller godt nok.
Håber de har forbedret styringen, eller hvertfald gjort den mindre arcade agtig, det var den del som spolerede 1'eren mest for mig, ellers var det et meget munter koble hjernen fra action spil, med nogle fede moves man ku lave.
#3765 elwood 15 år siden
Ohh og Heavy Rain traileren er også kommet op, hvor vi får og se lidt flere karakter og afsløret lidt af de ting vi kan komme ud for.
Niceness!
#3766 DarkLight 15 år siden
#3767 elwood 15 år siden
Men ser frem til Matt og Ryan indtryk af Uncharted , og Asassins Creed 2. Og jeg kan se Dan Shu er med også herligt.
Nåja og Motion contriol tingen, efter de var begejstret for Microsofts.
#3768 elwood 15 år siden
GiantBomb's video var også sjov, ku godt li den måde de gjorde lidt grin med Kudo og Natal med Bam there it is.
#3769 elwood 15 år siden
Danske Jesper Kyd kendt fra blandt andet Hitman Serien (især det sublime Score til Silent Assasins) Vender tilbage til og Score Assasins Creed 2, ligesom han stod bag 1'erens score.
#3770 elwood 15 år siden
Som adventure fan skal jeg nok tjeke det ud, og man ku jo håbe på at Murray The Demonic Skull kigger forbi 8-)
Men Special Edition af The Secret of Monkey Island, ser jeg nu også frem til, selv om jeg har alle spillene i serien allerede, så blir det hygligt nok og spille det på sin storskærm, i Classic Mode.