Gravatar

#3781 ks 15 år siden

Nu var ingen af dem titler, jeg så vildt meget frem til før. Men jeg har det sådan, at jeg ser videoer af dem indtil, at jeg har taget en beslutning om, hvorvidt jeg synes det er værd at følg eller ej. Under denne E3 er jeg gået fra "interesseret" til "ikke interesseret" ved følgende titler:

Alpha Protocol
Saw
Dark Void
Dead to Rights
DJ Hero
Gravatar

#3782 elwood 15 år siden

Dark Void, og Alpha Protocol er stadigvæk på min radar, men jeg venter til reviews fra dem jeg stoler på, men når det er folkene bag Crimson Skies, som jeg ikke har tal på hvor meget jeg har spillet, skal jeg hvertfald tjekke det ud.

Sony's E3 Konfrerenche kan hentes på PSN btw.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3783 DarkLight 15 år siden

elwood, sagde du at giantbomb havde nogle opsamlingsvideo'er ala coop?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3784 MuManden 15 år siden

Bony og mig ligger begge på level 8. Men jeg er lige kommet derop med 2% og Bony er vist omkring 60-70% henne/færdig eller hvordan man nu kan sige det.

Men nu skal jeg snart i gang med Mirror's Edge, så jeg igen kan kommer op i røven på ham! ;-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#3785 ks 15 år siden

Har I egentlig overhovedet nogen ide om, hvordan den regner niveauerne og procenterne ud? Jeg synes altid, det virker lidt tilfældigt, hvornår jeg rykker fremad - de får gange jeg tjekker.

Jeg ville ønske, at man kunne se ens venners niveau uden at skulle ind og opdatere deres profil hver gang. Jeg har en stærk fornemmelse af, at MS klarer dette system langt bedre på XBOX'en.
Gravatar

#3786 MuManden 15 år siden

Skal lige sige at dette er mine egne observationer.
Jeg mener at ca. fra level 5, så giver en bronze 1%, sølv 2% og guld 3-5%(den har jeg endnu ikke luret)
Desuden tror jeg at hvis man gennemfører 100% i et købt spil(altså hvor der også er en platin) så svarer det jo til et enkelt level, men dog altså først fra level 5.

Mener nemlig at kunne huske at de første 4 levels gik noget hurtigere at komme igennem. Sikkert for at få folk til at gå lidt mere op i trofæerne, som Bony og mig! ;-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#3787 Bony 15 år siden

Hehe, jeg rykker desuden lidt længere fra. Tog et lille spring i Mirror's Edge i dag og fik to nye spil med trofæsupport ind af døren i dag. Shawn White og LOTR:Conquest. SW spillede jeg lidt i eftermiddags og det er sgu den mest forvirrende styring jeg nogensinde har prøvet, så jeg ved ikke lige hvor meget tid jeg gider bruge på det. LOTR-demoen synes jeg var meget underholdende da jeg prøvede det i sin tid, så jeg glæder mig til at give det et par timers spil. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3788 Bony 15 år siden

Hvad angår procentfordelingen, så aner jeg ikke hvordan det foregår. Men jeg tror at de tæller lidt mere end hvad MM siger i #3786. Desuden tror jeg ikke at 100% gennemført er lig med præcis én levels stigning. Men igen, jeg er ikke sikker. Står det ikke derude nogensteder?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3789 elwood 15 år siden

Altså de sidder mere i et hotel værelse og snakker, mens der vises lidt klip nogen gange, ikke hel så wow faktor som Area5 gutterne (som jeg også mener har en del mere erfaring) men deres down og dirty metode GiantBomb laver er meget munter synes jeg.

Især morede jeg mig en del over deres Kudo lille "remix" med Natal demo'en.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3790 ks 15 år siden

bony, hvor er det fantastisk, at du køber spil alt efter om de "har trofæsupport" :)

Skal du have Terminator Salvation, eller hvad? Jeg har hørt, at platinum er ret let deri :p

Skriv ny kommentar: