bony, hvor er det fantastisk, at du køber spil alt efter om de "har trofæsupport" :)
Skal du have Terminator Salvation, eller hvad? Jeg har hørt, at platinum er ret let deri :p
Haha, dog ikke. Lige i dette tilfælde var det pga. min egen interesse i snowboarding og så syntes jeg demoen til LOTR var fed. ;)
Nu har jeg spillet LOTR et stykke tid og det er fandme et fedt spil. Efter man har gennemført den "gode" del af spillet, som i filmen, så får man muligheden for at spille ond, som hvis Frodo IKKE havde smidt ringen i Mount Doom og de onde havde sejret. Så får man lov til at give bøllebank som en Nazgul, Belrog eller andre spændende typer fra filmene. Spillet kan klart anbefales. :)
Hvad angår Terminator, så kunne det da godt være at man skulle have spillet, men kun hvis det er bedre end filmen. Så filmen i bio i går og hold da op en pænt indpakket lort. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#3791 elwood 15 år siden
Synes du slutningen på AC var træls, skal du vidst mental forberede dig igen 8-)
Joystiq har ikke spoiler marked det, da det ikke afsløre noget om handlingen, så jeg gør heller ikke.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3792 elwood 15 år siden
#3793 elwood 15 år siden
Jade Raymond is back.
#3794 The Insider 15 år siden
#3795 elwood 15 år siden
#3796 Bony 15 år siden
Haha, dog ikke. Lige i dette tilfælde var det pga. min egen interesse i snowboarding og så syntes jeg demoen til LOTR var fed. ;)
Nu har jeg spillet LOTR et stykke tid og det er fandme et fedt spil. Efter man har gennemført den "gode" del af spillet, som i filmen, så får man muligheden for at spille ond, som hvis Frodo IKKE havde smidt ringen i Mount Doom og de onde havde sejret. Så får man lov til at give bøllebank som en Nazgul, Belrog eller andre spændende typer fra filmene. Spillet kan klart anbefales. :)
Hvad angår Terminator, så kunne det da godt være at man skulle have spillet, men kun hvis det er bedre end filmen. Så filmen i bio i går og hold da op en pænt indpakket lort. :)
#3797 DarkLight 15 år siden
Jeg er dog ikke helt enig i deres MS anmeldelse. Så imponeret var jeg heller ikke at det kamera og full body capture.
#3798 Bohemian 15 år siden
#3799 Bony 15 år siden
#3800 Bony 15 år siden