Gravatar

#3821 ks 15 år siden

Ah well, da jeg ikke har et PSeye, er der ingen grund til at jagte platinum i Burnout.

Det er dog nok det første spil, hvor jeg rent faktisk har brugt tid på ting som "smash 60 billboards" osv :)

Jeg er nu så småt begyndt at dreje opmærksomheden mod Mirror's Edge, da jeg efterhånden ikke helt ved, hvad jeg mere skal udforske i Burnout og FIFA - som ellers til sammen har optaget størstedelen af min spilletid i ret lang tid.

Jeg er nået til kapitel 6 nu, og det bliver nok ikke endnu en trofæjagt. Derfor er spillet simpelthen for pisse frustrerende, selvom jeg gerne skal indrømme, at der da er øjeblikke, hvor det flyder super godt. Jeg er egentlig ret skuffet. Efter demoen troede jeg, at jeg havde en god oplevelse i vente, men jeg bruger størstedelen af tiden på at gentage den samme bane, der alle kræver millimeter præcis timing i både tid og afsæt.
Gravatar

#3822 The Insider 15 år siden

Jeg kan ikke erindre, præcist hvilket chapter, der er tale om... men det checkpoint i Mirror's Edge, hvor man skal undgå en lind strøm af betjente i et supermarked, nå op på øverste etage, smadre nogle vinduer og hoppe ud på en bitte bro mid-air var nok den mest frustrerende level, jeg nogensinde har oplevet i et spil... :-) De der betjente nåede altid at spawne igen, lige inden man sprang over på broen.
War. War never changes.
Gravatar

#3823 ks 15 år siden

Yeah. Lige det kapitel havde jeg faktisk ikke de store problemer med :) Men fx måtte jeg prøve den med Ropeburn ca. 7-8 gange, da timingen simpelthen skulle være så præcis, og jeg missede den hver gang. Det var så ikke blot 7-8 forsøg, men også 7-8 gange, jeg måtte se cutscenen før.

Jeg synes egentlig ikke, at det er så svært, når man lige får overblik over, hvor man skal hen og hvordan det hele skal tackles. Men meget ofte finder man sig i en scener, hvor man er jaget vildt, og samtidig skal orientere sig og finde retning. Det har virkelig budt på mange irritationsmomenter for mig, hvor jeg bliver skudt ned, mens jeg febrilsk kigger til højre venstre, op og ned i et desperat forsøg på at undslippe.

Jeg har dog sat den ned på easy, da jeg ikke nyder spillet nok til at arbejde for hårdt for det :o
Gravatar

#3824 elwood 15 år siden

Jeg gennemførte det på Normal mener jeg det var, og så uden våben!

Det er altså pænt svær, især mod slutningen, men jeg klarede det.

Just Cause 2 ja, som sagt ser fedt ud, men har man en gang prøvet demo'en til 1'eren vil man undrer sig over styringen, den er virkelig slem, du sigter nærmest sejlene tænk KZ2 bare mere ekstrem.

Men hvis de fikser styringen, så ser det lovene ud som et all out action spil.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3825 ks 15 år siden

#3824 - Du må have tålmodighed som en engel :)
Gravatar

#3826 elwood 15 år siden

Hehe, naa jeg har min specielle taktik, når jeg er tæt på og blive frustreret muter jeg lyden, og fløjter, indtil jeg er kommet forbi stedet 8-)

Det sværeste hen mod slutningen var når jeg sku rende rundt og slå dem ned, inden deres makker, så mig, nå ja og maskine gevær manden var ret ond, det var svært og komme tæt på ham, men det var ekstrem tilfredstillene og sparke ham til plukfisk til sidst.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3827 filmz-Bruce 15 år siden

#3815 Tak for svaret :) Så må jeg ud og finde det :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3828 Bony 15 år siden

Jeg hader online-trofæer! De er pisse svære at score! :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3829 MuManden 15 år siden

også mig, jeg gider heller ikke de der online trofæer, de er som regel røv besværlige og har ikke rigtig min interesse.
Så der er vi nok ret ens, lyder det til.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#3830 ks 15 år siden

Jeg går også sjældent efter dem, medmindre man naturligvis allerede bruger tid på spillet online. Jeg har størstedelen i Battlefield fx, men jeg tager dem oftest kun, når de kommer "af sig selv".

Skriv ny kommentar: