Gravatar

#3861 elwood 15 år siden

Brad skriver så også til slut.

Prototype is really all about player empowerment, ramping up the number and intensity of larger-than-life superhero abilities consistently as you go. If you've ever harbored fantasies about soaring over skyscrapers and going on destructive urban rampages involving wantonly thrown automobiles--and who among us hasn't, really--odds are you'll find a lot to like about this game.

Så ja det virker som om man sagtens kan ha sjov med det, men at InFAMOUS er mere polished, et indtryk jeg hvertfald tydlig kan se med det, Prototype kan jeg ikke udtale mig om endnu af gode grunde.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3862 ks 15 år siden

Måske er det bare mig, men jeg har nu aldrig helt forstået, hvorfor Prototype og inFamous har skullet sammenlignes de sidste mange måneder. inFamous' tilgang ser ud til at være meget langsommere, og handler mere om at opbygge en karakter og hans historie, hvorimod Prototype både på videoer og i anmeldelser lyder mere som et all-out-action spil, hvor det eneste omdrejningspunkt er graden er, hvor meget kaos du kan begå.

Derudover fik jeg endelig gennemført Mirror's Edge igår. En ufattelig tam historie, der ligger bag spillet :) Dog må jeg indrømme, at jeg mod slutningen begyndt at synes bedre og bedre om spillet. Det fungerer rent faktisk ret godt, når der er flow i ens bevægelser, og man ikke hele tiden sidder fast i forskellige småfrustrationer. Det lettede dog også for frustrationerne at sætte det ned på easy, omend de aldrig gik helt væk.

Jeg overvejer nu lidt at lave et par speedruns - mest for trofæernes skyld :)
Gravatar

#3863 elwood 15 år siden

#3862 Jeg har også altid set dem som to forskellige spil.

Man kan også se det på udviklerne.

InFAMOUS Suckerpunch, som står Bag Sly Racoon serien til PS2

Prototype Radical Entertainment, som står bag Hulk Ultimate destruction, som netop er et gå amok spil.

En ting jeg dog ved jeg vil ikke bryde mig så meget om, men som desværre er en klassisk ting og gøre er og starte ud med alle ens evner, og så tage dem fra en igen.

Det gør lidt at beløningen i og tjene dem igen ikke er hel så stor synes jeg, fordi man har oplevet stortset dem alle sammen.

Men jeg glæder mig til og komme hjem og få det tjekket ud.

Så jeg er skam hel enig, men hopper du ind på gamespot, oh boy så skal du se fanboy'ismen blusse op 8-)

Lav et speedrun uden brug af våben i ME hehe.
Gravatar

#3864 elwood 15 år siden

Gravatar

#3865 ks 15 år siden

Indtastet! Lad os så se, om jeg har været hurtig nok :)

Dog må jeg indrømme, at det ikke er online, jeg har de store forventninger til Uncharted 2.
Gravatar

#3866 elwood 15 år siden

Nej, men du ku ik lade være aligevel, blot for og se det nye Uncharted 2 hehe 8-)
Gravatar

#3867 MuManden 15 år siden

Jeg har også prøvet, men mon ikke jeg har været lidt for langsom?
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#3868 McPeter 15 år siden

Crap har først lige set det nu, nå men jeg har også prøvet. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3869 elwood 15 år siden

Kan sige det sådan her da DarkLight gjode mig opmærksom på demo'en af InFAMOUS, hvor man også sku skrive sig op, gik jeg ind og skrev mig op.

Da jeg gik ind var der 95 keys givet ud til InFAMOUS, og der var det kun 100 keys det drejde sig om, så jeg tror der er ok chancer her.
Gravatar

#3870 elwood 15 år siden

Team Fortress 2: The Spy

Og tænk sig det er "kun" et multiplayer spil 8-)

Satme en genial video!

Skriv ny kommentar: