"Wolfenstein 3D" er rigtig nok som en stor labyrint, hele vejen i gennem. Jeg brugte også flere gange det velkendte labyrint-trick, hvor man altid skal holde til højre eller venstre og det fik mig ud af problemerne, en hel del gange. Banen med den hemmelige dør for at komme videre, ramte jeg helt tilfældigt. Men det var et underholdende spil, ingen tvivl om det. Jeg kan dog ikke forestille mig, at det er et spil som jeg vil spille igen en anden dag. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#3942: Hehe, jeg har lånt det på biblioteket, hvilket er lidt et problem! For jeg er efterhånden blevet så bidt, at jeg bliver nødt til at købe det :P Og jeg har stort set ingen penge tilbage på min konto, og jeg har ingen indtjening de kommende måneder indtil jeg får skaffet mig et job.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Det går godt. Jeg er nået til asteroide-puzzlen i kapitel 7, som i øjeblikket koger mit pis :)
Men da jeg spiller det igennem med kæresten (!), så går det lidt langsomt, da vi begge skal have tid. Vi tager det som en serie med et kapitel her og der :)
Nej, det var i level 4, og mere en aktionsekvens end en puzzle.
I level 7 står man overfor en asteroide, der holdes fast af 4 generatorer. Jeg fattede overhovedet ikke hvad man skulle i første omgang, så måtte bruge en walkthrough, og alligevel er jeg nu død et par gange. Generelt lidt en træls sekvens, og level 4 har indtil videre - synes jeg - været spillets svageste.
Jeg kan ikke fordrage banerne med megen vægt på "zero g". Det fungerer fint på papir, og de er tilsyneladende også mange, der er vilde med det, men personligt bliver jeg mere søsyg, frustreret og forvirret af disse sekvenser end nogle andre i spillet.
Ahh ja, NU kan jeg godt huske den(måtte lige på youtube for at genkende stedet) Den var faktisk også lidt trixi,
men jeg døde flest gange der hvor man skulle sætte bomben fast på asteroiden, inden de der "arme" kom tilbage og massekrerede mig. Ellers er det jo "bare" ;-) at skyde de der 4 hjul(2 indenfor, samt 2 udenfor hvor det er godt at have lidt ekstra luft med)
Ja, det tog mig lang tid overhovedet at forstå, at jeg skulle op på asteroiden :)
Da det så endelig lykkedes mig, havde jeg intet ekstra luft med, så jeg havde ikke tid til at nå de to generatorer udenfor. Jeg quittede derefter i arrigskab, men nåede lige at løbe tilbage og købe lidt luft før jeg savede, så jeg er klar til næste gang!
Hvilket våben foretrækker du, mastermorten? Jeg er simpelthen vild med min opgraderede line gun. Jeg har aldrig før haft et våben med så meget spark i røven i mine controller-hænder :)
#3941 Bony 16 år siden
#3942 MuManden 16 år siden
Forresten ks, hvordan går det egentlig med Dead Space?
#3943 Kruse 16 år siden
Og jeg har stort set ingen penge tilbage på min konto, og jeg har ingen indtjening de kommende måneder indtil jeg får skaffet mig et job.
#3944 ks 16 år siden
Men da jeg spiller det igennem med kæresten (!), så går det lidt langsomt, da vi begge skal have tid. Vi tager det som en serie med et kapitel her og der :)
Suverænt spil dog!
#3945 elwood 16 år siden
går ud fra det er det med og skyde dem ned du snakker om.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3946 ks 16 år siden
I level 7 står man overfor en asteroide, der holdes fast af 4 generatorer. Jeg fattede overhovedet ikke hvad man skulle i første omgang, så måtte bruge en walkthrough, og alligevel er jeg nu død et par gange. Generelt lidt en træls sekvens, og level 4 har indtil videre - synes jeg - været spillets svageste.
Jeg kan ikke fordrage banerne med megen vægt på "zero g". Det fungerer fint på papir, og de er tilsyneladende også mange, der er vilde med det, men personligt bliver jeg mere søsyg, frustreret og forvirret af disse sekvenser end nogle andre i spillet.
#3947 ks 16 år siden
Level 6 var til gengæld episk. EPISK! :)
#3948 MuManden 16 år siden
Ahh ja, NU kan jeg godt huske den(måtte lige på youtube for at genkende stedet)
Den var faktisk også lidt trixi,
Ellers er det jo "bare" ;-) at skyde de der 4 hjul(2 indenfor, samt 2 udenfor hvor det er godt at have lidt ekstra luft med)
#3949 ks 16 år siden
Da det så endelig lykkedes mig, havde jeg intet ekstra luft med, så jeg havde ikke tid til at nå de to generatorer udenfor. Jeg quittede derefter i arrigskab, men nåede lige at løbe tilbage og købe lidt luft før jeg savede, så jeg er klar til næste gang!
Hvilket våben foretrækker du, mastermorten? Jeg er simpelthen vild med min opgraderede line gun. Jeg har aldrig før haft et våben med så meget spark i røven i mine controller-hænder :)
#3950 MuManden 16 år siden