Det er næste DLC til Fallout 3 Exclusive til Xbox360 indtil videre, det kommer jo sikkert sener til PS3, ligesom det er annoceret at de andre DLC udvidelser gør.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
hehe se her er jeg så anderledes fordi... nå nej jeg har jo en 360'er men i starten da jeg f.eks. ikke havde en PS3 læste jeg skam også PS3 nyheder, jeg intressere mig for alle formaterne inde for spilverden 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ser ud til den kære Max har fået en invite fra Nathan, det hvertfald ik sådan man kender Max Payne, men ok rockstar games, ser også ud til og ha taget en hel anden vej med serien, dette vidste man allerede da man så den nye Max Payne.
Denne uges co-op ser på Prototype, InFAMOUS, og Red Faction, som de er ret begejstret for, der var ikke noget ved demo'en der tiltalte mig så meget, men jeg har set denne her reaktion flere steder, så...
#3951 ks 16 år siden
#3952 The Insider 16 år siden
#3953 MuManden 16 år siden
Nej, Point Lookout? hva er det for noget og hvor kan man downloade det henne?
#3954 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3955 MuManden 16 år siden
Når man nu ikke har maskinen, så gider man jo heller ikke læse om hvad der kommer til den.
#3956 elwood 16 år siden
#3957 elwood 16 år siden
Ser ud til den kære Max har fået en invite fra Nathan, det hvertfald ik sådan man kender Max Payne, men ok rockstar games, ser også ud til og ha taget en hel anden vej med serien, dette vidste man allerede da man så den nye Max Payne.
#3958 Bohemian 16 år siden
#3959 ks 16 år siden
http://www.giantbomb.com/news/battlefield-1943-han...
#3960 elwood 16 år siden
8-)
Denne uges co-op ser på Prototype, InFAMOUS, og Red Faction, som de er ret begejstret for, der var ikke noget ved demo'en der tiltalte mig så meget, men jeg har set denne her reaktion flere steder, så...
Co-Op