Var udsat for svindel også, der var også hævet fra poker sites og andet, men har fået pengene tilbage, og nyt visa, kan dog ikke huske det nye kort nr. udenad endnu 8-)
Der blev hævet 2 gange i løbet af igår, den ene på ca.1000,- og den anden på et godt stykke over 8000,- de er vist hævet fra eller til Frankrig. Men da jeg ikke har spillet poker på nettet, så kan det da ikke være det. Men jeg var jo i USA sidste sommer og mener at jeg hørte noget med at der vist nok var blevet lækker oplysninger fra en masse konti, ikke så lang tid after jeg kom hjem derfra og der var vist ret mange der automatisk fik nyt kort derefter, men ikke mig. Men om det er nogen efterveer derfra eller om det er noget helt andet, det ved jeg godt nok ikke.
#3982, kan dog ikke huske det nye kort nr. udenad endnu 8-)
Oh, I hate it when that happens! Hver eneste gang, man lærer ens kortnummer udenad, bliver det frarøvet og så skal man lære et nyt... På den anden side er det måske også meget heldigt, da man så bruger færre penge på film og spil, fordi man ikke har tålmodighed på at bruge de ekstra 10 sekunder på at finde pungen frem :-)
Johanbourne hedder jeg nemli'! Ad me if you dare! Jeg er dog virkelig sjældent online med min PS3. Har faktisk ikke spillet online mere end én gang, men kun brugt nettet til BD-afvikling eller systemopdateringer. Ellers er jeg normalt kun på Live (har heller ikke overskud til at engagere mig i både trophies OG achievements :-)), men det kan da godt være, man lige skulle give den gas med nogle filmzere på et tidspunkt...
#3981 McPeter 16 år siden
#3982 elwood 16 år siden
Det har han han hedder noget med Johanbourne det er da godt nok et underligt navn ikke, man sku da tro han havde noget som man forbandt med ham 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3983 MuManden 16 år siden
Men da jeg ikke har spillet poker på nettet, så kan det da ikke være det.
Men jeg var jo i USA sidste sommer og mener at jeg hørte noget med at der vist nok var blevet lækker oplysninger fra en masse konti, ikke så lang tid after jeg kom hjem derfra og der var vist ret mange der automatisk fik nyt kort derefter, men ikke mig. Men om det er nogen efterveer derfra eller om det er noget helt andet, det ved jeg godt nok ikke.
#3984 The Insider 16 år siden
Oh, I hate it when that happens! Hver eneste gang, man lærer ens kortnummer udenad, bliver det frarøvet og så skal man lære et nyt... På den anden side er det måske også meget heldigt, da man så bruger færre penge på film og spil, fordi man ikke har tålmodighed på at bruge de ekstra 10 sekunder på at finde pungen frem :-)
Johanbourne hedder jeg nemli'! Ad me if you dare! Jeg er dog virkelig sjældent online med min PS3. Har faktisk ikke spillet online mere end én gang, men kun brugt nettet til BD-afvikling eller systemopdateringer. Ellers er jeg normalt kun på Live (har heller ikke overskud til at engagere mig i både trophies OG achievements :-)), men det kan da godt være, man lige skulle give den gas med nogle filmzere på et tidspunkt...
#3985 McPeter 16 år siden
A must-buy fighter that keeps the 2D tradition alive and well.
http://ps3.ign.com/articles/998/998859p1.html
9.4 - håber der kommer en demo for det er da en rimeligt imponerende karakter.
#3986 elwood 16 år siden
Måtte gerne snart udsende en Demo, selv om det er day one purchase for me uanset hvad, på grund af castet fra Batman TAS 8-)
#3987 ks 16 år siden
Jeg har lige fået inFamous med posten, men rejser desværre afsted 10 dage onsdag, så der går noget tid inden jeg for alvor kan kaste mig over det.
Derudover regner jeg med at Trine (2D platformer) og Battlefield 1943 kan holde mig beskæftiget inden efterårets lavine af spil ;)
#3988 elwood 16 år siden
#3989 ks 16 år siden
#3990 ks 16 år siden
Jeg har tjekket nogle YouTube videoer, og kan virkelig ikke umiddelbart se, hvad der gør det så godt.