Gravatar

#4041 elwood 16 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4042 elwood 16 år siden

Snøft

Stemmerne er de hel rigtige, Humor'en virker også nogenlunde, men men jeg kan bare ikke tage den art direction med figurne de har lavet!

Det ser så forkert ud 8-(

Ender nok med og tjekke det ud aligevel, i håb om at støde på Murray.
Gravatar

#4043 Bony 16 år siden

Så blev jeg level 10. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4044 MuManden 16 år siden

Too luck with that!...
Hva spiller du i øjeblikket? og kan du anbefale det?
Tror jeg skal ud at købe et spil i næste uge, når jeg forhåbentlig får nyt dankort og sommeren igen går på vågeblus...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#4045 Bony 16 år siden

#4044 - "Bioshock", "Midnight Club: LA" og fra tid til anden "GTA IV" (der er jo stadig en hel masse trofæer jeg mangler :) ).

"Bioshock" kan jeg sagtens anbefale, da det byder på mange fede elementer. Mange har nævnt stilen det er lavet i som en negativ ting, men jeg kan personligt godt lide den lidt "tegneserie"-agtige grafik og gameplay. Derudover har det, så langt jeg er kommet i hvert fald, været en god og spændende historie, der både har budt på overraskelser, twists og lidt gys her og der. :)

"Midnight Club: LA" er sådan set okay, uden at være helt fantastisk. Grafikken er udmærket og spillet byder på mange gode og finurlige ting. Styringen kan dog til tider være lidt irriterende, men det kan sikkert ændres på den ene eller anden måde. Jeg er dog ikke kommet så langt i selve historie-delen, så jeg kan ikke rigtigt sige så meget herom. Personligt kan jeg mærke, at det kun er trofæerne der trækker. Spillet har ikke rigtigt andet at byde på og er hurtigt glemt.

Men "Bioshock", tør jeg godt anbefale. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4046 The Insider 16 år siden

Jeg kan varmt anbefale System Shock 2. Jeg kan sende dig en patch, der får det til at køre, hvis du har XP.
War. War never changes.
Gravatar

#4047 DarkLight 16 år siden

Har lige hørt det nyeste Gient Bomb Podcast, hvor de virkelig er skumle omkring 360'erens kommende kamera.

Derudover opklarede jeg mysteriet omkring mit manglede Protoype, som var så pinligt at jeg tager det med i graven.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4048 elwood 16 år siden

hmm wrong adress, eller også har du blot tilføjet det indkøbskurven uden og tjekke ud, det er mine gæt, eller også lå det blandt en masse reklamer da du gik stakken igennem.

nå men får du spillet eller ej 8-)

#4046 Vil heller ha Toonstruck til og virke.
Gravatar

#4049 MuManden 16 år siden

Tak for anmeldelserne.
Det irriterer mig bare at du hele tiden prøver at overhæle mig i GTA, nu må jeg jo snart afsted igen til byernes by, Liberty City. Grrr....eller noget...

Hvis det var til mig? så har jeg altså desværre kun Vista og jeg har heller ikke prøvet spillet før. Nu må du ikke komme og dunke mig i hoved!
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#4050 elwood 16 år siden

This Rocktober!

Brutal Legend

Tim Schafer laver en lille gennemgang af spillets start, bare rolig den total uden tvilv Awesome Intro ser vi ikke nu her, den er gemt til spillet.

Men vi får og se Humor'en (er vild med den måde hans veninde lige bamm blir til en rockchick, og hans Decapitatiooonnn! slide) kampe, og Jack Black der lirer den ene rockene one liners af efter den anden.

Tim Schafer and Jack Black bringer humor genren tilbage, og så er det freeroam.

Part 1

Part 2

Skriv ny kommentar: