#802 Hvor sent? Jeg skal ud og drikke KAAAFFE klokken 20.00... NOOOOOOOoooooo oo oo o... Havde planlagt at jeg ville kunne nå at spille 3 - 4 timer?!?! ARG! Ingen øller i weekenden axgfb... Jeg er lige væltete ned at stolen, alle på arbejdet kikker underligt på mig... Nok også mest fordi jeg har antaget en nuance ag blå i hovede, da jeg ikke har trukket vejert siden jeg læste din kommentar... Der er PIXEL fejl i mit hoved, krakkaaaaaa lag!!! ms... MINES, mines, mines, mines, missile................ (poohf)
#800 - jeg ska ik ha nogen af dem - finder den slags spil ret trættende efter kort tid. Prøvede dog demoen til Pure og det virker som et bedre et af slagsen, men stadig ikke nok til jeg kunne finde på at købe det.
#808 Hej jeg er rubberdubs kollega... I kommer nok ikke til at høre meget fra ham de næste par uger, da manden sidder i et hjørne og fabler om noget forbandet PSN... Dog forkommer det mig at han har en aura af forvirrende lys og fart, det ser og forkommer i det hele taget som om hele hans realitet sans er blevet speedet op, og vi ander beværger os i en sløvere dimention. Han er selt ikke til at komme i nærheden af, hvær gang en af os går der over, råber han "Missel" eller "Mines" med en sært forførende kvinde stemme. Må løbe der raser voldsom Drum N Bass ud i lokalet nu, fuck han fare rund, er slet ikke til at styre. Nej.. hvor har du den fra.......... .................... . . . .
#801 rubberdub 16 år siden
Han skal sguda bare have Wipeout HD, som forresten kommer imorgen... overvejer vitterligt at mælde mig syg...
#802 elwood 16 år siden
Btw du ved godt at PSN updaten nok ikke er på før sen eftermiddag, så du vinder ikke rigtig noget ved og melde dig syg 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#803 rubberdub 16 år siden
Hvor sent?
Jeg skal ud og drikke KAAAFFE klokken 20.00... NOOOOOOOoooooo oo oo o...
Havde planlagt at jeg ville kunne nå at spille 3 - 4 timer?!?! ARG!
Ingen øller i weekenden axgfb...
Jeg er lige væltete ned at stolen, alle på arbejdet kikker underligt på mig... Nok også mest fordi jeg har antaget en nuance ag blå i hovede, da jeg ikke har trukket vejert siden jeg læste din kommentar...
Der er PIXEL fejl i mit hoved, krakkaaaaaa lag!!! ms...
MINES, mines, mines, mines, missile................
(poohf)
#804 elwood 16 år siden
hope for it.
Som regel er det blot fordi det er online når jeg kommer hjem, at jeg ikke tænker så meget over det
hvis nu McPeter har skrvet det her med det samme det kom op har du en ide.
#380 28. aug. 2008 17:39
Citér Gem McPeter
Btw din reaktion er intet i forhold til mit humør da jeg gang på gang fik timeout til LBP beta signup 8-)
#805 McPeter 16 år siden
#806 elwood 16 år siden
hehe score 1 to elwood
jeg napper det hvertfald på fredag, damm jeg har spillet demo meget, faktisk mere end Motorstorm Pacific Rift.
#807 McPeter 16 år siden
US update kommer først senere på aftenen.
#808 elwood 16 år siden
Nej rubberdub, kom ned fra den stol, og hva laver du med den løkke om halsen 8-)
#809 rubberdub 16 år siden
Hej jeg er rubberdubs kollega...
I kommer nok ikke til at høre meget fra ham de næste par uger, da manden sidder i et hjørne og fabler om noget forbandet PSN... Dog forkommer det mig at han har en aura af forvirrende lys og fart, det ser og forkommer i det hele taget som om hele hans realitet sans er blevet speedet op, og vi ander beværger os i en sløvere dimention. Han er selt ikke til at komme i nærheden af, hvær gang en af os går der over, råber han "Missel" eller "Mines" med en sært forførende kvinde stemme.
Må løbe der raser voldsom Drum N Bass ud i lokalet nu, fuck han fare rund, er slet ikke til at styre.
Nej.. hvor har du den fra..........
.................... . . . .
#810 McPeter 16 år siden
http://www.youtube.com/experiencewii
Læg lige mærke til at det er dynamisk, dvs hvis man spoler tilbage efter den er færdig fortsætter den med samme ”stil”.
Tror det er lavet i samarbejde med youtube og har sikkert kostet boksen…