# 4189 - De skal bare skydes.. Min erfaring er at "granaterne" er helt klart det mest effektive våben her, da de kan klistre sig fast på dem.. Derudover er bevægelse din ven, hop, hop og hop, og hvis det ikk hjælper, så løb lidt væk, smut op på et tag, og nak fjolserne fra sikkerhed :-) Hvad energi angår, så ved jeg ikk om du er klar over at men kan genoplade ting efter man har drænet dem? Det er et trick jeg brugte konstant, specielt som ond, da energien der er sparsom.. Dette trick kan dog ikke bruges i områder hvor strømmen ikk er genoprettet.. Håber det hjælper dig i din quest for good/evil :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Ja, jeg har nok desværre en tendens til at "fryse" lidt, når jeg samtidig skydes fra højre og venstre. Jeg bør klart bevæge mig mere, ingen tvivl om det. Selvom det ikke ændrer, at spillet kan være lidt for kaotisk indimellem :)
Jeg spiller også som ond, og var faktisk ikke klar over, at jeg kan genoplade efter at have drænet. Skal de bare have et enkelt zap?
# 4192 - Nej, en 5 - 10 stks, så det gælder s'føli om at være hurtig på knapperne i kampens hede :-) Men igen, det er stort set altid muligt at finde et sted hvor man lige kan stå lidt luft, og få opladet..
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Har downloadet Battlefield 1943, og det er jo dejligt.. Men der er et eller andet helt galt med styringen. Det er som om at jeg hele tiden bliver trukket tilbage mod mit spawnpoint. Ved ikk hvad der gør det, men det er ikke mine controller, for hvis jeg går ind i toturial'en, så virker det helt fint.. Nogen ideer?
Trukket tilbage mod dit spawnpoint? Det lyder umiddelbart som lag. Et problem, der også plagede Battlefield:BC, hvor man skøjter frem og tilbage fordi serveren ikke følger ordentligt med.
Jeg har dog ikke oplevet lag personligt i BF: 1943 på PS3.
#4198 - Jeg har ikke en gang spillet 1'eren, så jeg ved ikke om det er noget for mig...
Her til aften nåede jeg så lige Level 9, så nu er der ikke så langt til 2 cifrede trofæ jæger, jeg var jo i fona i torsdags, tror jeg det var og faldt over "Unreal Tournament 3" og "Mercenaries 2: World in Flames" til en hund hver og det tilbud kunne jeg altså ikke stå for ;-) Af de 2 spil, så er det Mercenaries 2 der har fænget mig helt klart mest, her i de første par dage, selvom det på Gamespot's hjemmeside havde fået en noget lavere karakter! (end UT3) Der kan man bare se hvad man kan bruge det til :D
#4191 colocho 16 år siden
Hvad energi angår, så ved jeg ikk om du er klar over at men kan genoplade ting efter man har drænet dem? Det er et trick jeg brugte konstant, specielt som ond, da energien der er sparsom.. Dette trick kan dog ikke bruges i områder hvor strømmen ikk er genoprettet..
Håber det hjælper dig i din quest for good/evil :-)
#4192 ks 16 år siden
Jeg spiller også som ond, og var faktisk ikke klar over, at jeg kan genoplade efter at have drænet. Skal de bare have et enkelt zap?
#4193 colocho 16 år siden
#4194 ks 16 år siden
#4195 colocho 16 år siden
#4196 colocho 16 år siden
Har downloadet Battlefield 1943, og det er jo dejligt.. Men der er et eller andet helt galt med styringen. Det er som om at jeg hele tiden bliver trukket tilbage mod mit spawnpoint. Ved ikk hvad der gør det, men det er ikke mine controller, for hvis jeg går ind i toturial'en, så virker det helt fint.. Nogen ideer?
#4197 ks 16 år siden
Jeg har dog ikke oplevet lag personligt i BF: 1943 på PS3.
#4198 ks 16 år siden
Ser rigtig, rigtig lovende ud!
#4199 MuManden 16 år siden
Her til aften nåede jeg så lige Level 9, så nu er der ikke så langt til 2 cifrede trofæ jæger, jeg var jo i fona i torsdags, tror jeg det var og faldt over "Unreal Tournament 3" og "Mercenaries 2: World in Flames" til en hund hver og det tilbud kunne jeg altså ikke stå for ;-)
Af de 2 spil, så er det Mercenaries 2 der har fænget mig helt klart mest, her i de første par dage, selvom det på Gamespot's hjemmeside havde fået en noget lavere karakter! (end UT3) Der kan man bare se hvad man kan bruge det til :D
#4200 elwood 16 år siden
Ser rigtig, rigtig, rigtig, rigtig lovende ud!
THIS ROCKTOBER!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"