Gravatar

#4201 ks 16 år siden

Så gennemførte jeg inFamous ;) Er der noget sted, hvor man kan se, hvor længe man har spillet indtil videre? Jeg har en masse procenttal i mit save game, men ingen information om varigheden.

I øvrigt en ret god afslutning. Mange af frustrationerne fortsatte naturligvis indtil spillets afslutning, da de i høj grad egentlig bare var en del af spillet, men de afsluttende 3-5 missioner var noget mere varieret og interessante end størstedelen af de foregående.
Gravatar

#4202 ks 16 år siden

Og hvor er niveauet på nogle af trofæerne i inFamous i øvrigt hen i vejret. Gennemførelse af spillet, overtagelse af distrikter og lignende giver et sølv trofæ. Okay? Fair nok.

Men der er kun et guld trofæ i hele spillet, og det er gennemførelse af spillet på hard. Ikke nok med det. Indsamlingen af 350 blast shards gemt rundt omkring i byen giver bronze. Et bronze trofæ for indsamling af 350 (!!) små blast shards!? Det fandme vanvittigt. Det må da tage en dag eller lignende i sig selv at indsamle dem.
Gravatar

#4203 Bony 16 år siden

Velkommen tilbage Elwood. Og tak for, at levere årets skuffelse. "Jessica Chobot nøgen"! Jeg tror nok, at jeg fik fart på. Hehe.. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4204 Kruse 15 år siden

Sakset fra "Hvad laver du nu?"-tråden:

Haha, det her er fucked up! :D

Jeg har lige set den nyeste video fra James Rolfe a.k.a. The Angry Video Game Nerd, som er en anmelder der laver sjove og underholdende anmeldelser af elendige spil. Jeg har set ham anmelde mange elendige spil, men det her er dog uden tvivl det værste....Men anmeldelsesen er genial!

AVGN: Plumbers Don't Wear Ties
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4205 Bobby Singer 15 år siden

#4204 - Hehe jeg skulle lige til at linke til det.

Det må nok være det dummeste spil, hvis man da overhovedet kan kalde det et spil, der nogensinde er lavet.
Idjit
Gravatar

#4206 filmz-Utyske 15 år siden

#4204 -

Det er sgu god spas, selvom hamdér nørden ikke er så underholdende, som nogle af de andre anmeldere, der tager sig af gamle spil. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4207 Bobby Singer 15 år siden

#4206 - James Rolfe er helt klart den bedste anmelder, der tager siger af de gamle spil. Spoony og Nostalgia Critic, finder jeg tiltider alt for hyperaktive og anstrengende i længden, den måde hvor de nærmest råber hver evig eneste replik eller fuldstænding overdriver deres pointe, for det er åbenbart sjovt, kan godt blive lidt irriterende i det lange løb. Men ser alligevel deres anmeldelser for de har som regel nogle gode pointer.
Idjit
Gravatar

#4208 filmz-Utyske 15 år siden

Det kan være at vi får endnu en af slagsen, da en af mine kollegaer har købt stort ind af gamle konsoller, mens han boede i Sverige, men jeg ved ikke lige om han har sådan en frækkert, som bruges i den anmeldelse.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4209 DarkLight 15 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4210 DarkLight 15 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: