Utyske: Jep, der er rumble i BF1943 (og stort set alle andre spil efterhånden), og det gør en enorm forskel, når der er lidt feedback fra din gøren på skærmen.
Flyene er ret svære i begyndelsen, men ret så sjove at flyve rundt i, efterhånden som man får styr på dem. Jeg lavede et jubelskrig af dimensioner for et par dage siden, da jeg vandt min første dogfight ;)
#4233 - Ja, men der er lang tid til jeg når op til dig. Jeg har hele spillet igennem, undervurderet vigtigheden i, at tage på udflugter med mine venner og bekendtskaber, så de er i øjeblikket omkring 30 % alle sammen. Det vil derfor tage LANG tid, at få de forskellige trofæer der hører til vennernes specielle evner (Packies bombe-service, Brucies helikopterture, Dwaynes bodyguards og Little Jacobs våben-service). Der skal jeg op på over 75 % med dem alle sammen og dem har du jo. Derudover skal jeg jo også have dem op over 90 %, for at opnå et guldtrofæ. Men det har du heller ikke selv endnu, så det haster ikke så meget som de foregående. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Nu har jeg ikke spillet Warhawk, men hvordan sammenligner du det med BF1943? Har du overhovedet spillet BF1943? :)
BF1943 er nærmere BF1942 (duh! :) med de gamle maps, simplificeret gameplay samt opdateret grafik og fysik (destruction). For alle, der tidligere har været bidt af Batttlefield, er det nok den bedste form for tur ned af memory lane :)
#4231 Bony 15 år siden
#4232 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4233 MuManden 15 år siden
#4234 ks 15 år siden
Flyene er ret svære i begyndelsen, men ret så sjove at flyve rundt i, efterhånden som man får styr på dem. Jeg lavede et jubelskrig af dimensioner for et par dage siden, da jeg vandt min første dogfight ;)
#4235 Bony 15 år siden
#4236 filmz-Utyske 15 år siden
Aight, det kan være at jeg skal nappe en DS3 på et tidspunkt.
#4237 Bony 15 år siden
#4238 Bony 15 år siden
#4239 filmz-Utyske 15 år siden
Fuzzen er nok BF1942, BF Vietnam, BF2 og BF Heroes, men primært BF1942 og det der hører med. :)
#4240 ks 15 år siden
BF1943 er nærmere BF1942 (duh! :) med de gamle maps, simplificeret gameplay samt opdateret grafik og fysik (destruction). For alle, der tidligere har været bidt af Batttlefield, er det nok den bedste form for tur ned af memory lane :)