Har købt Arcanoid-klonen Shatter på PSN her i weekenden og er super underholdt. Det er sgu et meget sjovt lille arcade spil. Men fordømte bonus-mode... min rekord er 9,9 mio og der er trofæ ved 10. :-((( Bare ét enkelt hit mere... fordømt...
MasterMorten - hvilke spil er det du lige har eller stadig jagter trofæer i? Lader til det går rimeligt hurtigt fremad. :-)
I øjeblikket spiller jeg Tomb Raider:Underworld og Mercenaries 2. De er faktisk ret underholdende begge spil, specielt når man tager prisen i betragtning(150,- og 100,-) Må faktisk indrømme at, af TombRaider spil, så syntes jeg faktisk at dette nok har været det mest underholdende, måske fordi jeg ikke har siddet særligt meget fast, så der er et godt flow i spillet, men det er måske os fordi man er blevet ældre og har fået mere erfaring siden sidst jeg spillede et TR spil, som ligger ret mange år tilbage. Der mangler jeg kun 2 guld trofæer og så kommer platinen dumpene "gratis" og det sker i løbet af denne uge :D
Ja, har godt hørt at det skulle være forholdsvist nemt at score plat i. ;)
Jeg var selv super underholdt, at de gamle Tombraider spil, så jeg skal helt sikkert give dette en chance også. Hvor fandt du spillene til de priser der?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#4271 elwood 15 år siden
jeg har tjekket og skrevet indlæg på filmz med henholdvis PS3, og Ipod Touch, så det kan lade sig gøre, men det kræver viljestyrker.
Nu har jeg så fået samlet mit nye Rig og det spiller bare derud af 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4272 ks 15 år siden
#4273 McPeter 15 år siden
MasterMorten - hvilke spil er det du lige har eller stadig jagter trofæer i? Lader til det går rimeligt hurtigt fremad. :-)
#4274 MuManden 15 år siden
De er faktisk ret underholdende begge spil, specielt når man tager prisen i betragtning(150,- og 100,-)
Må faktisk indrømme at, af TombRaider spil, så syntes jeg faktisk at dette nok har været det mest underholdende, måske fordi jeg ikke har siddet særligt meget fast, så der er et godt flow i spillet, men det er måske os fordi man er blevet ældre og har fået mere erfaring siden sidst jeg spillede et TR spil, som ligger ret mange år tilbage.
Der mangler jeg kun 2 guld trofæer og så kommer platinen dumpene "gratis" og det sker i løbet af denne uge :D
#4275 Bony 15 år siden
Jeg var selv super underholdt, at de gamle Tombraider spil, så jeg skal helt sikkert give dette en chance også. Hvor fandt du spillene til de priser der?
#4276 MuManden 15 år siden
TR:U fandt jeg lige her.
#4277 MuManden 15 år siden
#4278 Bony 15 år siden
Tak mester..
#4279 MuManden 15 år siden
#4280 Bony 15 år siden