#849 - Pis, jeg kommer i fedtefadet hos madammen og senere ryger jeg lukt i helvede. Nå, jeg må finde en blomsterhandler på vej hjem fra kunstmuseet i morgen. :)
Jeg skal da lige se hvad pokker det er Gummianden hyler så meget op over.. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Der er en ting som har undret mig lidt. Hvordan kan det være at de ikke smider ægte HD-lydspor på PS3-spillene når det nu alligevel er BD-skiver? De spil jeg har set har alle haft digitalt stereo, eller sådan et eller andet i den dur. Hvorfor ikke smide et TrueHD lydspor på og lade os blive sparket i røven, spillet igennem..?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#856 - flere af mine spil skifter til DTS spor, men eftersom jeg kun har optisk kabel ved jeg ikke om det er DTS-HD eller blot almindelig HD. Men det er i hvert fald meget bedre end digital stereo - prøv at tjek dine settings på PS3'en eller i det enkelte spil... der er nogle af dem hvor man selv skal gå ind og vælge at man altså sidder og spiller i "home theatre" og ikke bare på et TV...
Jeg skal måske lige nævne at jeg spiller 3 player Bionic Commander sammen med CyberZed og en anden her i tirsdags, og det var uden tvivl det sjoveste jeg har prøvet meget meget længe :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#851 rubberdub 16 år siden
damn you....
#852 elwood 16 år siden
skal lige prøves før jeg går i gang med maden
Har så også 20 Mbit kan være det også har lidt og sige hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#853 Bony 16 år siden
Jeg skal da lige se hvad pokker det er Gummianden hyler så meget op over.. ;)
#854 rubberdub 16 år siden
#855 elwood 16 år siden
Grafisk it's out of this world, og mine pioneer Souroundheadphones sparker numse i det hehe.
men argg fandme om jeg vil ha assist på, så heller smadre ind i væggene hehe 8-)
nå aftensmad tid.
#856 Bony 16 år siden
#857 elwood 16 år siden
men jeg satser da på og få en saglig og dybsinding syn på det af rubberdub, når han får løsrevet sig.
#858 McPeter 16 år siden
#859 McPeter 16 år siden
#860 DarkLight 16 år siden