#428 - ja det ved jeg - på mit arbejde står den i et skab og der var nogle klovner der på et tidspunkt havde lukket lågen mens de spillede den. Der larmede den næsten ligeså meget som en xbox360 ;-) hehe. Ej den larmede nok endda mere - den pustede i hvert fald en hel del indtil den fik luft igen.
Overvejer også at støvsuge dens luftindtag som jeg gør engang imellem med min pc - det plejer at hæve min pc's ydeevne betragteligt...
#429 - Jeg havde det selvfølgelig godt på fornemmelsen, men er alligevel lidt træt af at høre svaret. :) Så må jeg jo nok hellere flytte lidt rundt på tv-møblet så det kan stå mere køligt. Det nytter jo heller ikke noget når jeg så får min forstærker og den så også risikerer at blive overophedet. Pokkers. Men tak for svaret Kadann. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#431 - Det var en god idé, det der med at støvsuge den engang imellem. Det tror jeg også at min trænger til for jeg synes godt nok vi har tendens til hurtig faldende (og meget) støv herhjemme. :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#439 argg ok nu skriver jeg et indl;g til hehe, og s[ m[ jeg hen og se Law and Order med Jerry Orbach.
Mit firefox g[r amok lige pt. som kan ses udfra mine indl;g meget weird.
Naa men LBP sizes
Du kan vaelge mellem 3 stoerelser s[ vidt jeg ved, small medium og large.
Ved og se de forskellige videoer giver det nok en ide om hvor store de forskellige er, det s[dan jeg har forst[et det.
N[r du saa er i create mode, er der et Termometer ude til venstrer, som indikere hvor meget du kan placere af ting i verden, dette er lavet for at sikre at levels\ne koere optimalt paa PS3\en
men Hold 'je med September argg det jo denne maenede hvor en limited Public beta&stress test af mP og upload af level og andre ting skal testet.
flyt jer, jeg skal til hehe
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#431 McPeter 16 år siden
Overvejer også at støvsuge dens luftindtag som jeg gør engang imellem med min pc - det plejer at hæve min pc's ydeevne betragteligt...
#432 Bony 16 år siden
#433 Bony 16 år siden
#434 filmz-Kadann 16 år siden
Ellers er komprimeret luft en god lille sag at have ved hånden. :)
#435 elwood 16 år siden
LBP
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#436 McPeter 16 år siden
Synes især godt om det svagt belyste billede i den midterste række nr. 3 fra toppen...
Jeg tror næsten man vil kunne bruge 1000 gange så lang tid på at bygge nye baner end på at spille dem hehe. :-D
Tror bare ikke mine kreative evner rækker så langt, men hvem ved... det må jo komme an på en prøve.
#437 Bony 16 år siden
#438 elwood 16 år siden
#439 Bony 16 år siden
#440 elwood 16 år siden
Mit firefox g[r amok lige pt. som kan ses udfra mine indl;g meget weird.
Naa men LBP sizes
Du kan vaelge mellem 3 stoerelser s[ vidt jeg ved, small medium og large.
Ved og se de forskellige videoer giver det nok en ide om hvor store de forskellige er, det s[dan jeg har forst[et det.
N[r du saa er i create mode, er der et Termometer ude til venstrer, som indikere hvor meget du kan placere af ting i verden, dette er lavet for at sikre at levels\ne koere optimalt paa PS3\en
men Hold 'je med September argg det jo denne maenede hvor en limited Public beta&stress test af mP og upload af level og andre ting skal testet.
flyt jer, jeg skal til hehe