#4332, kun dårligt? Zero Punctuation var tæt på at kalde det sit favoritspil fra sidste år, og 8.0 og 8.5 fra hhv. GameTrailers og GameSpot er da slet ikke så tosset :-) Historien er noget nonsens (især hen mod slutningen), men personligt fandt jeg det lige så underholdende som Dead Space.
hehe har slet ikke færdiggjort Far Cry 2 endnu, men nu har jeg lånt det af min fætter til pc, og med den nye pc, er det nok lidt sjovere og spille, som i jeg kan faktisk køre det nu.
Så det får en chance igen på et tidspunkt, er vild med ild'en deri, synes det er fedt og brænde ting i spil 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4325 Hehe ja hvis du synes at Uncharted er uhyggeligt, så må du da virkelig har haft problemer med Dead Space.
Jeg fandt også Dead Space uhyggeligt i starten, men efter noget tid forventede man nærmest at monstrene bare ville springe frem, når man mindst skulle vente det. Men det ændre ikke på at Dead Space stadig er et rigtig fedt spil. Jeg ville bare ønske at det fokuserede en smule mere på stemning end chokgys, som bliver en smule ensformigt i længden. Men når det er sagt så er jeg glad for at jeg fik mig selv taget sammen og gennemførte spillet, for det bliver bare bedre og bedre hen i mod slutning.
At jeg hader de spil, hvor man introducere et monster twist, monster som i uhyre, skabning non human.
Jeg nød Far Cry så meget med dens tropiske miljøer og fjender jeg ku jagte som jeg ville. et stykke inde i historien opdager vi så at ø'en er beboet af nogle monster, som man så også skalæ til og kæmpe imod.
Det ikke så meget twistet, mere det at nu skal jeg kæmpe mod de satanner, og jeg synes ikke rigtig de hørte hjemme i spillet.
Ved ikke hvorfor, men twistet med Spaniolerne der er blevet til de her zombie like people, generede mig ikke nær så meget som jeg troede, det ligger i naturen for det her spils miljø, at sådanne ting vil forekomme, og jeg tror også vi ser noget til det i Uncharted 2. Det er som jeg nævnte meget Indy'sk i stil med Raiders of the lost ark.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg må så indrømme, at jeg blev overordentligt overrasket over væsnerne i Uncharted. I starten syntes jeg ikke, at det klædte spillet med dette twist. Men efter et stykke tid, kunne jeg dog godt se det fede i det. Men i starten var jeg heller ikke fan af skiftet, så jeg forstår godt hvad du mener med Far Cry. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Hehe. Vi må ikke håbe, at de får gode ideer til et muligt twist i COD:MW3.. Som duerne siger i deres pitch i filmen "Bolt"; "Ruuumvæsner!". Nej, det ville bestemt ikke klæde en COD-serie. Og så alligevel, for der er jo mulighed for at skyde Zombier i COD5. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#4341 The Insider 15 år siden
#4342 elwood 15 år siden
Så det får en chance igen på et tidspunkt, er vild med ild'en deri, synes det er fedt og brænde ting i spil 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4343 Bony 15 år siden
#4344 Bony 15 år siden
#4345 Bobby Singer 15 år siden
Jeg fandt også Dead Space uhyggeligt i starten, men efter noget tid forventede man nærmest at monstrene bare ville springe frem, når man mindst skulle vente det. Men det ændre ikke på at Dead Space stadig er et rigtig fedt spil. Jeg ville bare ønske at det fokuserede en smule mere på stemning end chokgys, som bliver en smule ensformigt i længden. Men når det er sagt så er jeg glad for at jeg fik mig selv taget sammen og gennemførte spillet, for det bliver bare bedre og bedre hen i mod slutning.
#4346 elwood 15 år siden
Far Cry ikke rigtig spoiler, måske lidt
Jeg nød Far Cry så meget med dens tropiske miljøer og fjender jeg ku jagte som jeg ville. et stykke inde i historien opdager vi så at ø'en er beboet af nogle monster, som man så også skalæ til og kæmpe imod.
Det ikke så meget twistet, mere det at nu skal jeg kæmpe mod de satanner, og jeg synes ikke rigtig de hørte hjemme i spillet.
Ved ikke hvorfor, men twistet med Spaniolerne der er blevet til de her zombie like people, generede mig ikke nær så meget som jeg troede, det ligger i naturen for det her spils miljø, at sådanne ting vil forekomme, og jeg tror også vi ser noget til det i Uncharted 2. Det er som jeg nævnte meget Indy'sk i stil med Raiders of the lost ark.
#4347 Bony 15 år siden
#4348 elwood 15 år siden
#4349 Bony 15 år siden
#4350 Bobby Singer 15 år siden