Få fat i System Shock 2, man! Tjek 90 % af mine indlæg i denne tråd for mere info. Og køb dernæst Condemned 1 og 2 (husker ikke, om du både havde PS3 og 360? Etteren er kun ude til 360 og PC). De koster efterhånden ikke meget, og de har begge solidt gameplay og masser af ubehagelig uhygge.
Jeg har kun PS3, og har ikke tænkt mig at spille System Shock 2 på min bærbare - så det må desværre gå henover mit hoved. Desuden har det indtil videre taget mig 10 måneder at gennemføre Dead Space, så det er nok ikke endnu et "gyserspil", jeg skal have fat på lige pt. :)
Har i øvrigt kun hørt dårligt om Condemned 2, og 1'eren er ikke ud til 1'eren.
Jeg har lige oplevet at BF 1943 er frosset to gange på min PS3, men det lader til at andre også oplever det, når man søger lidt på Google, lidt irriterende.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#4337 Jeg oplever engang imellem at min PS3 fryser, men som regel er det efter den har spillet noget video via mit NAS...har lidt noget trådløs packet loss mistænkt for at fucke den op på en eller anden vis. Andre underlige mishaps er halv-responsiv guitar strumming i GH:WT...det forsvinder dog efter en genstart.
#4331 The Insider 15 år siden
#4332 ks 15 år siden
Har i øvrigt kun hørt dårligt om Condemned 2, og 1'eren er ikke ud til 1'eren.
#4333 ks 15 år siden
#4334 Bony 15 år siden
#4335 filmz-Utyske 15 år siden
#4336 ks 15 år siden
bony, Far Cry 2 eller 1'eren?
#4337 filmz-Utyske 15 år siden
Jeg begyndte også at få nervøse ticks, da den gjorde det første gang, fordi min PS3 passerede de to år her i maj måned.
#4338 ks 15 år siden
Speaking of, så frøs Uncharted min PS3 for 30 minutter siden. Det har jeg godt nok aldrig oplevet med Uncharted før :/
#4339 elwood 15 år siden
så ja jeg har også oplevet lidt af de ting.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4340 cyberzed 15 år siden