Gravatar

#4501 filmz-Utyske 15 år siden

Mon ikke de smider flere maps på? Godt nok er det et billigt spil, men jeg tror at det taber pusten, hvis der ikke kommer lidt mere indhold med tiden.

Ok, BF 1942-demoen, hvor kun Wake Island var med, blev jo spillet i månedsvis efter det fulde spil kom ud, så måske har de fundet den rigtige balance.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4502 ks 15 år siden

Hm. Jeg tror nu godt vi kan forvente lidt flere maps over DLC. Det har været en stor succes for både DICE og EA, så mon ikke de har fattet, at der er stor efterspørgsel og interesse. DICE har dog formentlig travlt med BF:BC 2 i disse dage.

Et fuldt remake af 1942 ville derimod være helt fantastisk :D
Gravatar

#4503 elwood 15 år siden

Jeg skal være fristen, jeg skal ikke selv se det, men for dem som gerne vil ha spoilet dele af Singleplayer delen historie i Uncharted 2 be my guest.

Uncharted 2
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4504 ks 15 år siden

Hmm. Den første af de videoer der ligner virkelig noget taget direkte ud af Uncharted 1 - bare med nye våben.
Gravatar

#4505 elwood 15 år siden

hehe og så var der en som ik ku holde sig væk.

en comment

I was watching it anyways and was like....this isn't so bad.
But then, at the end, sh--- let's just say a huge spoiler popped up.

Hvilket er nok til og holde mig væk.
Gravatar

#4506 ks 15 år siden

Jeg er ikke så bange for at få spoiled noget, som du åbenbart er :)
Gravatar

#4507 elwood 15 år siden

Jeg har det ligesom med det her spil som med en god film 8-)

Men derfor skal det ikke holde mig fra og opstøve links'ne and provide to the people.
Gravatar

#4508 ks 15 år siden

Jeg har det ligesom med her spil som alle andre spændende spil, hvor jeg er pisse nysgerrig efter spilmekanismerne, og derfor ikke kan lade være med at se nærmere på alle videoerne :)
Gravatar

#4509 elwood 15 år siden

hehe, ja det frister, men jeg mener nu jeg har set de ting jeg skal af mekanismer, sku der være noget hel nyt, så skal diverse game sites nok gøre mig opmærksom på at lige præcis den og den ting kan ses 8-)
Gravatar

#4510 elwood 15 år siden

Skriv ny kommentar: