Gravatar

#4491 ks 15 år siden

#4490 - Nej, desværre.

Køb det. Det er i hvert fald de 100kr værd, som det koster ved ShopTo. Jeg er lidt kritisk overfor nogle dele af spillene, men alt i alt er det ganske underholdende og et lidt anderledes bud på et offroad spil.
Gravatar

#4492 McPeter 15 år siden

Hmm - vil lige overveje det - nu har jeg istedet bestilt Mirror's Edge for £10 hos play. Så må vi håbe de 86kr ikke også ender i tolden ligesom min sidste film. :-(

Er ved at få spat - har en 3-4 sange i RB2 hvor jeg kun mangler 2-5 notes fra at få 100% perfect på expert på guitar... nåede 446 notes streak i den ene sang inden jeg missede én og så gik det helt råddent skråt fordi jeg blev pissed hehe. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4493 elwood 15 år siden

GTTV: Valve

Gametrailers GTTV er denne gang på besøg hos Valve med ny info om Left4dead 2

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4494 evermind 15 år siden

#4493 Whoa, nizzleness! Det eneste, der ærgrer mig er, at jeg ikke har fået spillet 1'eren nær nok i den tid, jeg har haft den, og nu kommer 2'eren allerede. Meget hurtigt efter, egentlig ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4495 filmz-Utyske 15 år siden

@ks -

Du er lidt bagud i BF 1943 efterhånden. Du må stramme lidt op! ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4496 elwood 15 år siden

Hehe ja Valve fortalte også at de egentlig godt forstod den hamren der har været over at det blev annoceret så hurtigt, men som den rare bamse siger (gabe) så er det ikke bare en forhastet udgave, det er en fuldblods 2'er om man vil, men ja de blev også selv overrasket over fans'nes frustration over det, og den petition der er lavet.

Men Valve ved satme hvad de laver, og uhh Portal 2 would be nice.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4497 Bony 15 år siden

Utyske (4495) skrev:
@ks -

Du er lidt bagud i BF 1943 efterhånden. Du må stramme lidt op! ;)

Spiller i en slags turnering eller sammenligner i statistikker? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4498 ks 15 år siden

Man kan se sine venners statistik. Jeg har ikke spillet så meget på det seneste, Kadann. Det er temmelig ensformigt uden andre klasser, våben eller maps. Derfor bruger jeg det mest til lidt hygge, når jeg lige har en time eller to, hvor jeg gerne vil have lidt online action :)

Og så har den sidste uges tid stået i Pure's tegn :)
Gravatar

#4499 filmz-Utyske 15 år siden

#4497 -

Som ks skriver, kan man sammenligne statistikker. Jeg er dog noget rystet over at der er folk på den globale liste, der har spillet over 400 timer.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4500 ks 15 år siden

Hehe, ja - er det ikke vanvittigt? Det har jeg også siddet og kigget lidt på.

Det er da et fremragende spil, men i og med, at de har simplificeret det meget, så mener jeg sgu ikke ligefrem, at der er dybde nok i 3 maps / 3 klasser til 400+ timers spil :)

Hvad nogle dog ikke gør for at ligge i toppen af statistikkerne.

Skriv ny kommentar: