Gravatar

#4531 elwood 15 år siden

Håber ikke at den opremsning til sidst er alle de ting behind closed doors.

men det ku det godt tyde på da BF: BC2 blir nævnt begge steder.

Mass Effect 2 og Brutal Legend (THIS ROCKTOBER!) til mig 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4532 Kruse 15 år siden

#4530: Også de to titler fra EA jeg holder mest øje med! De skal helt sikkert købes begge to.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4533 McPeter 15 år siden

Fik endeligt mit "Buy a Real Instrument Already!" (Beat any Impossible Challenge on Expert) trofæ i Rock Band 2 i går. Godt nok til bas, men den sidste sang var dæleme svær - var med røven i vandskorpen flere gange og i særdeleshed de sidste 30 sec. :-)

Har også fået Flawless Groove (100% bass expert upstrum), men bliver ved med at få 2-3 missed notes i mine forsøg på at få Flawless Fretwork (100% guitar expert). Er mega frustrerende når man begynder at misse notes på de lette steder men klarer de svære...

Mangler andre der har Rock Band 2 til at få Comeback Kid (Defeated the last player that defeated you in either Score Duel or Tug of War) - har endnu ikke kunne finde nogen random spillere som bliver hængende længe nok.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4534 ks 15 år siden

For fanden, hvor er Pure anstrengende. Tror det er meget godt, at jeg kun slap knap 100kr for det. Jeg kan ikke fordage offroad spil, hvor man kun kan slutte nr. 1, hvis man kører et 100% fejlfrit race. Førstepladsen af computerne går altid til den samme "person", som naturligvis kører fuldstændig fejlfrit.

Emulate him and win.

Det har jeg selvsagt lidt svært ved, og sidder derfor nu fast i et par temmelig uinspirerende races. Overvejer sgu bare at smide det i arkivet straight away. Det får i hvert fald lige en pause.

Men i frustration over Pure satte jeg lige inFamous på, og fik færdiggjort det 100%. Det føltes sgu godt at få det sidste sølvtrofæ. Hvis jeg føler mig klar til det, så er det ikke utænkeligt, at jeg går efter at gennemspille det på god næste sommer, og få det meget tiltrængte platinum trofæ :)
Gravatar

#4535 elwood 15 år siden

Hehe Pure tager jeg blot i små doser, det ikke vigtigt for mig og gennemføre, jeg atger dte mere som et lille afbreak fra tingene.

Gravatar

#4536 ks 15 år siden

True. Det er dog ret så larmende, og derfor også svært at spille i længere tid uden en vis tunghedsfornemmelse i hovedet :)
Gravatar

#4537 elwood 15 år siden

hehe.
Gravatar

#4538 ks 15 år siden

Nu snakker de om BF:BC 2 på EA konferencen.

De lover, at den "redefiner online FPS" :)
Gravatar

#4539 elwood 15 år siden

Hey den sang kender jeg, uhh omkvædet er bare så godt 8-)
Gravatar

#4540 elwood 15 år siden

Ohh ME 2

Haha The Old Republic Traileren på TYSK!

Go spas 8-)

Skriv ny kommentar: