Gravatar

#901 McPeter 16 år siden

Doh - så kan man lære at bladre sin post igennem - mit nye Visa kort lå i bunken allerede i går... nu står WipEout og DLer... ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#902 elwood 16 år siden

That is Legen.... wait for it while I start my LBP beta....dary!

8-)

og speaking of LBP.

Så skal der holdes øje igen

nu fik jeg min fra Sony EU, men de fleste af de sites der nævnes der er US, så i kan vælge og gøre som amerikanerne, og downloade den (hvis i får en) med jeres US account, og så spille den på jeres EU account.

jeg ved det er sådan amerikanerne gjorde i forb. med Eurogamer's giveaway, men om i så kan spille med EU accounts online, det vil jeg da tro, men jeg er ik hel sikker.

men uanset hvad keep and eye out.

Nå men jeg vil til og smutte jeg skal ind og hente Pure 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#903 Bony 16 år siden

WipeOut HD er da fuldstændig latterligt. Hvad sker der for at det crasher hvis man går online. Så fordi at jeg har mere end 50 venner på min venneliste så kan jeg ikke spille online. Og de har ikke engang planer om nogen fremtidige patches. Snak om at blive bollet i r****, tak for lort siger jeg bare..

EDIT: Bare for god ordens skyld så kan jeg sige at jeg har prøvet det på min egen - to gange endda. Først anden gang jeg blev opmærksom på hvad problemet rent faktisk var.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#904 rubberdub 16 år siden

#903 sur røv
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#905 McPeter 16 år siden

Så har jeg fået sparket gang i WipEout - damn det er fedt! Men når man kigger over listen med trofæer så er der bare nogle af dem der ser svære ud... 75 zones wtf?! Jeg tror jeg nåede til 25-26 stk inden jeg crashede på mit bedste forsøg ud af mange. :-)
Gravatar

#906 elwood 16 år siden

#905 hehe så klarede du flere end mig jeg nåede til 17 8-)

Nå lige kommet hjem fra byen af, Brothers In arms HH var ik kommet endnu, oh well det kommer nok mandag så.

men som sagt hjem fra byen af med Pure, nåja og Yakuza 2 til PS2 (ja du læste rigtig) så jeg kalre mig sku nok.

so much game so little time.

LBP, KZ2, Pure, Yakuza2, Burnout, Wipeout HD

8-)
Gravatar

#907 rubberdub 16 år siden

Så er første playlist lavet: Damn en mega sweet funktion @(^_^)@
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Playlist files:

1. Wipeout PL 0.1 - Stella Polaris - 3rd time's a Charm - Copyfokking - Knippelsuppe (4%
Gravatar

#908 elwood 16 år siden

#907 Hmm hvor er Birthe kjærs knaldrøde gummibåd på listen ?

8-)
Gravatar

#909 rubberdub 16 år siden

Hvad er der sket med listen ?!?!?!!?

1. Wipeout PL 0.1 - Stella Polaris - 3rd time's a Charm - Copyfokking - Knippelsuppe (4:19)
2. Wipeout PL 0.1 - Slagsmålsklubben - Boss For Leader - Sponsored by destiny (6:02)
3. Wipeout PL 0.1 - edIT - Crying Over Pros For No Reason - Laundry (5:45)
4. Wipeout PL 0.1 - Ellen Allien / Flieg Mit Ellen Allien - Quarks - Kvnigin (Tunnelblick mix von turner) (4:11)
5. Wipeout PL 0.1 - Apparat & Ellen Allien - Orchestra Of Bubbles - Rotary (4:24)
6. Wipeout PL 0.1 - Squarepusher - Big Loada - Come On My Selector (3:24)
7. Wipeout PL 0.1 - The Field - From Here We Go Sublime - Everday (6:59)
8. Wipeout PL 0.1 - Nathan Fake - Drowning in a Sea of Love - You Are Here (4:27)
9. Wipeout PL 0.1 - Pendulum - Hold Your Colour - Tarantula Feat. Fresh, $pyda & Tenor Fly (5:31)
10. Wipeout PL 0.1 - Drum & Dass arena - Dillinja - al aboard (3:58)
11. Wipeout PL 0.1 - Modeselektor - Hello Mom! - Hasir (4:51)
12. Wipeout PL 0.1 - Reid Speed - D-Kay + Rawfull [Dylan + Robyn Chaos Rmx] - Be There 4 U (3:12)
13. Wipeout PL 0.1 - Drum & Dass arena - J Majik - solarize (6:17)
14. Wipeout PL 0.1 - Bad Company - book of the bad - CD 2 - 03 running man (8:14)
15. Wipeout PL 0.1 - As In RebekkaMari - She Lion (Kasper Bjorke's Blush Remix) (5:06)
16. Wipeout PL 0.1 - D.I.M. - Is You (5:59)
17. Wipeout PL 0.1 - F.U.K.T. - Outbreakz vol 3 - Mark II (4:37)
18. Wipeout PL 0.1 - LFO - Sheath - Freak (5:03)
19. Wipeout PL 0.1 - Monolake - Momentum - Cern (6:40)
20. Wipeout PL 0.1 - The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix) (5:07)

Underligt...
Gravatar

#910 McPeter 16 år siden

#909 - damn der er mange af de sange jeg ikke kender :-) Kunne være spændende at tjekke nogle af sangene ud.

Skriv ny kommentar: