Gravatar

#4551 filmz-Utyske 15 år siden

Nice, mindre strøm og mindre størrelse. Det ender jo med at jeg bliver nødt til at smide penge efter en slim i starten af det nye år måske.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4552 ks 15 år siden

Desuden er den lettere, hvis nu din tv-reol har stabilitetsvanskeligheder :)
Gravatar

#4553 ks 15 år siden

I øvrigt blev Vidzone også annonceret for skandinavien, og der kommer en "movie download" service af en art i løbet af næste år. Det er sgu spændende nok, hvis kvaliteten ellers er i orden.
Gravatar

#4554 filmz-Utyske 15 år siden

Well, reolen er ikke et problem, men man kan sikkert altid finde et sted at smide den gamle PS3, f.eks. i soveværelset. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4555 ks 15 år siden

Så kommer du til at have fragmenterede save games osv. :)
Gravatar

#4556 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg tror lige jeg kan overskue det lille problem. :)
Gravatar

#4557 elwood 15 år siden

[10:06] Europe is getting a video download service, as the trailer shows some footage from Terminator Salvation, Batman, Saw, Gran Turino, Transformers and more. Coming November 2009. Looks like the European PSN is trying to catch up to the US service.

Kæft det lyder fandme som ringe titler, jeg tror du har ret kvaliteten blir fandme dårlig!

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4558 ks 15 år siden

Det er vel blot et kommercielt udvalg. Jeg synes det lyder spændende.

Firmware 3.0 blev i øvrigt også annonceret til d. 1 september.

Her er lidt billeder fra Joystiq. Det ser meget, meget anderledes ud :o

http://www.joystiq.com/2009/08/18/ps3-firmware-3-0...
Gravatar

#4559 filmz-Utyske 15 år siden

Meget fedt design den nye PS3 har.
Gravatar

#4560 elwood 15 år siden

Skal man bruge smileys hver gang 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: