Gravatar

#911 rubberdub 16 år siden

jamen det må vi lige finde ud af, tjekker lige størrelsen på en rar.fil... men det er en godt blandet landhandel...

ja den fylder kun 153, så finder lige på noget...
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#912 Bony 16 år siden

Ja, jeg måtte jo tage konsekvensen af at mit WipeOut crashede. Jeg ryddede godt op og fik slettet en 40 stykker fra vennelisten. Nu er jeg nede under de 50 igen, så nu kan jeg komme online. :)

Så tidligere i dag besluttede jeg mig lige for at købe Burnout som gave til mig selv. Men hvad sker der lige for monster fil? 3,3 gB tager sgu lang tid at hente med en 4 mbit linie. :)

Nå, men ventetiden skulle jo gå med et eller andet så kæresten og jeg smuttede lige til byen for at handle. Her besluttede hun sig lige for at købe Buzz TV som en lille fælles PS3-gave til os. Hun var åbenbart træt af at der ikke var nogen spil hun gad spille. :)

Om Buzz må man sige at det er super underholdende hvis man spiller flere sammen. Det kan godt blive en smule ensformigt i længden, men hvis man lige indlægger et par pauser hver time, (lav en kop kaffe, en kop te, en håndmad, forfør kæresten) så er det sgu fedt nok. Og så er der samtidig et væld af trofæer at hente. Hahaha.. :)

WipeOut er bare sindsygt svært med SIXAXIS. Det havde jeg dog også godt forventet at jeg ville synes, så nu er der ikke rigtigt andet at gøre end at lære det til perfektion UDEN brug af bevægelsessensoren. :)

Nå ja, og så mangler jeg at spille Burnout. Det har jeg slet ikke haft tid til med alt det fart i HD og så Quiz'ing med gentagne tryk på de små cool buzz'ere. Men i nat, der tager jeg revanche og smutter en tur i Paradise City! See you on the other side!

#906 - De havde de ellers i Gamestop i dag da jeg var forbi tidligere?

#909 - Det er en interessant liste. Du må lige rådføre mig på et tidspunkt så jeg kan komme ordentligt i gang med den lyd her. Musikken fra WipeOut er simpelthen genial. Du lyder til at have godt styr på hvad der rykker indenfor house lige for tiden. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#913 elwood 16 år siden

#912 Jeg snakker om posten 8-)

Pure købte jeg kun i byen fordi jeg ku få det relativt billigt.

Brothers In arms er købt online 8-)

Har så lige fået spillet en del Yakuza2 (1'eren ku jeg nemlig ret godt li) på min PS3... ja det er PS2 spil, og deraf grafikken, men for satan jeg more mig indtil videre, hele spillet er på original sproget, og så med undertekster (yakuza serien har aldrig haft så store betydning for Europa og USA) Man kan tydlig mærke at historien er skrevet af en krimiforfatter, den er ekstrem voksen, bare hele dialogen mellem de forskellige Yakuza klaner, det er som og sidde og se en god film.

Gameplayet well der er lidt GTA freeroam over det, men ikke så meget igen, det sjoveste hidtil er de random fights man kommer i, man går ned af gaden og så kommer en fyr hen og siger at jeg f.eks. glor sjovt på ham, og herefter går man til en kampsekvens, hvor man har finisher moves, der virkelig ser ud som om de gør ondt (at blive smidt på ryggen over en Bænk's ryglæn av av)

lille kritik, når de viser hvem folk er i spillet med en tekst må den godt stå lidt længere, tid, man skal nemlig læse ret hurtig for at vide hvem de forskellige er 8-)

men har man ikke spillet det første spil er de udemærket til og genfortælle den for en, ret nok lige og få opfrisket hukommelsen, da det er en del år siden jeg blev færdig med Yakuza 1

Jeg krydser mine små svedige fingre for at Yakuza 3 (som er på vej, og ser mindblowing ud, udfra det jeg har set af screens) får en udgivelse uden for Japan, for min skyld må det gerne være original sproget og ikke en engelsk oversat udgave, bare de husker og lave undertekster.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#914 McPeter 16 år siden

Øv bøv det havde jeg ikke lige læst før - ingen trofæer til Fallout 3?!

"Kyle T. asks: Really, how hard is it to implement Trophies in a PS3 game? I read that Bethesda is going to leave out Trophies in Fallout 3 -- is this a result of Microsoft making an "agreement" with them to keep the awards solely on the 360, or is it really that difficult to translate the 360 Achievements over to the PS3?
PS3F answers: It has nothing to do with Microsoft or Achievements, so please don't look at it that way. In the case of Fallout 3, you need to remember that this game has been in development way longer than the appearance of Trophies; Achievements were always going to be in it because they've been around for a long time already and probably have been part of the plan since the beginning of development. Trophies are new and were introduced probably by the time Bethesda was moving on to polish and fine tuning everything -- it's quite too late to put in new code.

Think about Jeopardy!; the title doesn't have Trophy support yet but the in-game awards certainly would make good XMB Trophies. So why then did it not have Trophies? This is a PS3-exclusive ... can't be Microsoft's fault now can it? It all really has to do with the development schedule; developers need to meet certain milestones in order to keep their games on track and out on time for you. Adding new code for Trophies and working out the connectivity to the PSN etc etc obviously will be time consuming (implementation and testing). If Trophies are going to interfere with that sched, then there's no way these developers can stop everything they're doing and put in the feature."
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#915 Bony 16 år siden

#914 - Sådan synes jeg desværre det er med flere forskellige spil hvor trofæerne ligger lige til højrebenet. Jeg forstår ikke hvorfor de ikke bare gør noget ved sagen. Ligesom Naughty Dog gjorde med Uncharted. Længe efter at spillet egentligt var udgivet. Det fik folk til at tage spillet frem fra hylden igen.

Anyways, så er jeg på vej i seng. Tiden flyver afsted når man morer sig. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#916 elwood 16 år siden

Så skal der løbes!

Mirrors Edge Trofæer.
Gravatar

#917 elwood 16 år siden

Gravatar

#918 rubberdub 16 år siden

Spændende ^^
Gravatar

#919 McPeter 16 år siden

Hvordan WipEout HD holder frameraten oppe på 1080p/60fps:
http://www.ps3fanboy.com/2008/09/29/how-wipeout-ma...

(spoiler - de snyder lidt hehe)

The game does, for the most part, run in full 1080p. However, when the action becomes too intense, the game will downscale the resolution. It appears the PS3 figures out exactly what resolution the game needs to run at frame-by-frame to ensure the game's 60fps count is never broken. "Rather than introduce dropped frames, slow down or other unsavoury effects, the number of pixels being rendered drops and the PS3's horizontal hardware scaler is invoked to make up the difference. It's an intriguing solution that works with limited impact on the overall look of the game"

It appears the lowest resolution WipEout can render in is 1280x1080, which is still a 50% increase over 720p. The end result is something gamers, regardless of their AV tech knowledge, can truly appreciate.

Det er sgu meget smart...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#920 rubberdub 16 år siden

Jeg ramte zone 33 igår, så er det jo ikke så langt til 75 :D
Fuck jeg elsker det spil!

Skriv ny kommentar: