#4709 - overvejer meget kraftigt at lade NFL10 være det første NFL-spil jeg køber den sæson det udkommer. Ser sindssygt fedt ud og har fået rigtigt gode anmeldelser.
Det der har irriteret mig mest ved tidligere NFL-spil, har været den manglende forklaring af regler. De gange jeg har prøvet hos venner er man blevet kastet ud i spillet, både hvad angår taktik, holdopstilling etc. Disse ting er rent russisk for en der ikke har en døjt forstand på Football. Det synes jeg er lidt surt. Er det eventuelt noget der er gjort noget ved? Kan nybegyndere få glæde af de spil eller skal man kende til regler m.m. i forvejen?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#4714 - du skal bare ta' og slacke lidt mere på de trofæer og så se at komme ind i kampen Bony. ;-)
Prøv at se NFL i TV så kommer resten af sig selv - især TV2sport værterne er gode til at forklare hvad det er der sker. Dem på TV3 er mest nogle klovner... ;-)
Da jeg kom hjem for et stykke tid siden og tændte min ps3, startede den op som den plejer. Menuen kom frem, men da jeg indsatte mit fifa 09, gik skærmen bare til sort. Herefter var der intet jeg kunne gøre. Den gør det samme med alle spil, men demoer kan den godt afspille. Er der nogen der har været ude for noget lignende, og kan fortælle mig hvad jeg skal gøre?
#4717 - det gør den på mit arbejde også - vi har dog ikke fået sendt den til reparation endnu. Problemet er blu-ray drevet som ikke kan læse ordentligt og derfor låser PS3'en.
Vi har prøvet at både spil og blu-ray låser systemet, men den kan godt aflæse DVDer normalt. Jeg ved ikke om det skyldes at der sidder 2 forskellige lasere i eller om det blot skyldes at blu-ray info ligger tættere. Ved ikke om det skyldes et støvkorn der sidder i vejen eller om laseren bare ikke virker mere.
#4719 - jeg forsøgte at støvsuge blæserind/udgangene, men uden held.
Husk at tage backup inden du leverer den til reparation - det er ret let at gøre med en ekstern harddisk hvor du har lavet en FAT32-partition på 32Gb (den komprimerer det så burde kunne have alt derpå selvom du har en 40Gb harddisk i PS3'en).
Spørg hvis du skal bruge mere hjælp til backup'en.
#4711 McPeter 15 år siden
#4712 MOVIE1000 15 år siden
#4713 cyberzed 15 år siden
#4714 Bony 15 år siden
#4715 cyberzed 15 år siden
#4716 McPeter 15 år siden
Prøv at se NFL i TV så kommer resten af sig selv - især TV2sport værterne er gode til at forklare hvad det er der sker. Dem på TV3 er mest nogle klovner... ;-)
#4717 database 15 år siden
Da jeg kom hjem for et stykke tid siden og tændte min ps3, startede den op som den plejer. Menuen kom frem, men da jeg indsatte mit fifa 09, gik skærmen bare til sort. Herefter var der intet jeg kunne gøre. Den gør det samme med alle spil, men demoer kan den godt afspille. Er der nogen der har været ude for noget lignende, og kan fortælle mig hvad jeg skal gøre?
#4718 McPeter 15 år siden
Vi har prøvet at både spil og blu-ray låser systemet, men den kan godt aflæse DVDer normalt. Jeg ved ikke om det skyldes at der sidder 2 forskellige lasere i eller om det blot skyldes at blu-ray info ligger tættere. Ved ikke om det skyldes et støvkorn der sidder i vejen eller om laseren bare ikke virker mere.
#4719 database 15 år siden
Arh okay, så vidt jeg har forstået, er der ikke rigtigt noget jeg kan gøre ved det ? Der er ingen vej uden om reparation.
#4720 McPeter 15 år siden
Husk at tage backup inden du leverer den til reparation - det er ret let at gøre med en ekstern harddisk hvor du har lavet en FAT32-partition på 32Gb (den komprimerer det så burde kunne have alt derpå selvom du har en 40Gb harddisk i PS3'en).
Spørg hvis du skal bruge mere hjælp til backup'en.