Find en ekstern USB-harddisk med mere en 32Gb plads. Sæt den til din PC og formater den eksterne harddisk hvor du vælger FAT32 filformat (den står nok default på NTFS så du skal vælge FAT32 fra en drop-down menu et sted).
Derefter tilslutter du den til din PS3 via USB.
Gå ind i system-menuen og vælge backup eller restore (kan ikke lige huske hvad den hedder). Så vælger du at foretage backup og så spørger den om du vil bruge et eksternt medie hvorefter du trykker ja og vælger USB-harddisken.
Så kører den nok en 45mins tid og så er du sådan set done.
Når du så får den igen er den formentligt formateret (vil jeg tro). Du går igen ind i system menu, restore/backup og denne gang vælger du så at restore. Den spørger hvorfra og du vælger USB-harddisken. Der kommer vist en advarsel op om at du overskriver systemet. Klik ja og så kører den en times tid hvorefter den skal genstartes mener jeg.
Når du starter op igen skulle den være ligesom du efterlod den.
Voilá... :-)
(Bevares - det er en ud-af-hovedet beskrivelse - kan godt være menuerne hedder noget lidt andet, men nu kan du i hvert fald få den generelle idé, så må du spørge hvis det ser helt forkert ud) :-)
hehe Guts, tror det godt mit ik er kommet endnu, har slet ikke tid til det, er godt igang med oprydning, også derfor jeg sku ha spillet SC igennem, da det tog dyrbar tid 8-)
Hvor smart var det så lige at installere Mafia igen?
Shhhh...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4724 Er på den anden side heller ikke 100% (LÆS: min kæreste) da jeg skal aflevere mit speciale på fredag (i næste uge), så jeg har heller ikke vildt meget tid til at spille. Heldigvis handler mit speciale om spil....så man kan vel sige jeg forsker. ;-)
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
#4727 - ingen årsag - du må meget gerne melde tilbage på hvad de siger - jeg skal nemlig selv lige have sendt vores PS3 til reparation når jeg har fundet kvitteringen. :-)
#4721 database 15 år siden
#4722 Guts 15 år siden
#4723 McPeter 15 år siden
Derefter tilslutter du den til din PS3 via USB.
Gå ind i system-menuen og vælge backup eller restore (kan ikke lige huske hvad den hedder). Så vælger du at foretage backup og så spørger den om du vil bruge et eksternt medie hvorefter du trykker ja og vælger USB-harddisken.
Så kører den nok en 45mins tid og så er du sådan set done.
Når du så får den igen er den formentligt formateret (vil jeg tro). Du går igen ind i system menu, restore/backup og denne gang vælger du så at restore. Den spørger hvorfra og du vælger USB-harddisken. Der kommer vist en advarsel op om at du overskriver systemet. Klik ja og så kører den en times tid hvorefter den skal genstartes mener jeg.
Når du starter op igen skulle den være ligesom du efterlod den.
Voilá... :-)
(Bevares - det er en ud-af-hovedet beskrivelse - kan godt være menuerne hedder noget lidt andet, men nu kan du i hvert fald få den generelle idé, så må du spørge hvis det ser helt forkert ud) :-)
#4724 elwood 15 år siden
Hvor smart var det så lige at installere Mafia igen?
Shhhh...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4725 Guts 15 år siden
Er på den anden side heller ikke 100% (LÆS: min kæreste) da jeg skal aflevere mit speciale på fredag (i næste uge), så jeg har heller ikke vildt meget tid til at spille. Heldigvis handler mit speciale om spil....så man kan vel sige jeg forsker. ;-)
#4726 elwood 15 år siden
ja hvordan går det egentlig med det, har dubare skrevet 50 sider om HR og David Cage eller 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4727 database 15 år siden
Nu er det bare om at få sendt den til reparation så hurtigt som muligt, så jeg kan få den tilbage inden Uncharted 2 udkommer :D
#4728 McPeter 15 år siden
#4729 database 15 år siden
#4730 McPeter 15 år siden