Gravatar

#4741 elwood 15 år siden

Peter Monlenuex skriver altid blot Peter M. fordi jeg altid skriver hans efternavn forkert.

Peter M. snakkede om at Fable 2 ville introducere en ting som ville overraske spilpressen, måske kigger du idag på det og siger pfft det var bare en hund big deal.

Hunden havde dog følelser, den blev glad når man belønnende den, ked af det når du var ond mod den, og hvis du bare efterlod den såret ville den med alle sine kræfter finde sin ejer, fordi den var så glad for en. Det var Peter's store håb at spilleren blev så knyttet til den, at man ville blive ked af det, hvis der skete noget med den, ligesom med en rigtig hund.

Peter har været en af dem som gang på gang har været fremme i skoene og sagt at han virkelig gerne vil ha folk til og føle noget mens de spiller.

Alle snakker David Cage nu med hans kommene Heavy Rain, men Peter er også en stor aktør i hele det her emotion scenarie.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4742 McPeter 15 år siden

Hehe nå ja, man kan vel ikke gøre for at man troede du lavede en reference til mig... ego'et fejler intet. ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4743 elwood 15 år siden

Ahh doh!

Det havde jeg slet ikke tænkt på, med navnet sorry 8-)

Nåh har lige bestilt Bad Company, har aldrig rigtig fået spillet mere end demo'en, og den morede jeg mig herligt med.
Gravatar

#4744 database 15 år siden

McPeter - Ja jeg skriver lige så snart jeg lige har ringet derind :)
Gravatar

#4745 McPeter 15 år siden

Coolio. Vi skrives bare ved så. :-)
Gravatar

#4746 elwood 15 år siden

Gravatar

#4747 HonoDelLoce 15 år siden

elwood (4746) skrev:
Håber satme ikke det er sandt!!!

8-(

Hmm.. Tror nok jeg spillede det spil (altså, 1'eren :D) for mange år siden.. Men kan overhovedet ikke huske det hed Beyond Good & Evil .. Men kan dog huske jeg var ret glad for historien i det..

Og af en eller anden grund kan jeg huske jeg var helt vild med musikken deri.. Uden dog overhovedet at kunne huske musikken :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4748 database 15 år siden

Jeg har prøvet at ringe ind til ps3 hotline flere gange, men jeg kan ikke rigtigt komme igennem. Der er bare en kvindestemme der konstanterer, at jeg har ringet til deres hotline, og derefter at jeg er den første i kø. Efter det sker der ingenting, ligegyldigt hvor lang tid jeg venter.
Gravatar

#4749 McPeter 15 år siden

Ja det prøvede jeg også - skulle brokke mig over deres manglende PSN update men skrev til dem i stedet - fik svar på mail med footeren:

Denmark +45 90 13 70 13
Denmark: [email protected]

har ikke prøvet, men på deres website står 70 12 70 13, så det er nok derfor. Prøv 90 nummeret og se om det virker?
Gravatar

#4750 filmz-Utyske 15 år siden

90-nummeret er et betalingsnummer, eller?
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: