Gravatar

#4731 elwood 15 år siden

Assasins Creed 2 Gameplay + Interview

Ser dælme ikke dårlig ud, og jeg er allerede begyndte og udtænke grumme scenarie for tigger damen, hvis hun er med igen, i en anden version 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4732 Guts 15 år siden

He he...! Ja det burde jeg vel egentlig. Men jeg blev enig med min vejleder at jeg ikke kunne basere et helt speciale på et spil som endnu ikke er udkommet. Satans....! Men det bliver flittigt nævnt i den ene og anden sammenhæng (det var tilladt ifølge min vejleder). Man kan altid omgå reglerne. Men jo....ellers så går det fint. Skal aflevere et sted mellem 70-90 sider og der befinder jeg lige nu. Og så skal der afleveres den 4. sep kl. 12. det bliver fedt. Sidder og kæmper med diskussioner og konklusioner lige for tiden. Men yaaaay....jeg glæder mig til jeg er done!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#4733 McPeter 15 år siden

#4732 - lyder spændende - hvad er emnet ud over spil?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4734 elwood 15 år siden

Navnet David Cage burde give et lille hint 8-)
Gravatar

#4735 Guts 15 år siden

Som udgangspunkt handler det om den åbenhed mange computerspil har fået. Både i form af bevægelsesfrihed, men også i form af eksempelvis følelser (LÆS: David Cage) som er begyndt at snige sig ind i spil. Det er begyndt at blive en større og større oplevelse at spille, men samtidig også (til tider) mere krævende. Og det er her jeg stiller spørgsmålet: om man som spiller godt kan blive tabt på gulvet pga. de mange valgmuligheder og indtryk?

Det er sådan i bund og grund det specialet handler om.
Gravatar

#4736 colocho 15 år siden

Er jeg den eneste som ikke kan finde Jokeren inde på EU store?.. Og når jeg downloader den via US store, så kan den jo stadi' ikk bruges på min Eu-konto. Annoying!
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#4737 elwood 15 år siden

Peter M. vil gerne ha du blir glad for din hund 8-)

Gravatar

#4738 Guts 15 år siden

Præcis!! Både ham og hunden er med i opgaven!
Gravatar

#4739 filmz-Utyske 15 år siden

Yay, så blev The Force Unleashed opdateret, så nu er det tid til at jagte trofæer.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4740 McPeter 15 år siden

elwood (4737) skrev:
Peter M. vil gerne ha du blir glad for din hund 8-)

Mig?!? Fattar inte...

#4735 - lyder spændende!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: