#4981 - der er masser af trofæer til både RB2 og GH:Metallica. Du kan jo kigge på min profil. ;-)
#4980 - ja det er faktisk ret svært - jeg kører medium trommer lige nu og det er alt rigeligt udfordrende, selvom nogle sange da kommer op på 4-5 stjerner alligevel. :-)
Rock Band 2 trofæerne er dog virkelig svære, så dem vil jeg mene kun bør anbefales til dem, der virkelig er gode til spillet i forvejen. De fleste kræver, at man kan klare sig på expert. Derudover har kæresten og jeg brugt et par timer i dag, og det er sgu pænt morsomt at spille sammen på trommer og guitar. En smule sang er det også blevet til, og der er jeg faktisk forbavsende udmærket ;)
Derudover fik jeg også lige gennemført Batman: AA i eftermiddags. Det var virkelig et fremragende spil hele vejen igennem, og specielt nogle af de senere sektioner (både bosses og generelle set pieces) var virkelig intense.
Eneste skuffelse var kampen mod Killer Croc, der var meget stemningsfuld, men ultimativt temmelig anti-klimatisk.
Generelt tror jeg dog, at det er årets spil for mig indtil videre. Det har måske ikke haft hele så fantastiske højdepunkter som andre, men til gengæld har det ligget jævnt på et ekstremt højt niveau hele vejen igennem. Det er både flot, balanceret og velovervejet i alle henseender, og det er sgu en fornyelse at spille igennem den type spil.
Har efter jeg har fået min datters pc op og køre prøvekørt et par demoer. Darkest of Days, som så meget spændende ud. Men godt der findes demoer, for var allerede træt af spillet efter demobanen.
Nu skal jeg prøve Mini Ninjas :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#4981 Bony 15 år siden
#4982 McPeter 15 år siden
#4980 - ja det er faktisk ret svært - jeg kører medium trommer lige nu og det er alt rigeligt udfordrende, selvom nogle sange da kommer op på 4-5 stjerner alligevel. :-)
#4983 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4984 elwood 15 år siden
#4985 DarkLight 15 år siden
#4986 elwood 15 år siden
Og så self. et link, til det som manden taler om.
The Train
#4987 McPeter 15 år siden
#4988 Neslom 15 år siden
#4989 ks 15 år siden
Derudover fik jeg også lige gennemført Batman: AA i eftermiddags. Det var virkelig et fremragende spil hele vejen igennem, og specielt nogle af de senere sektioner (både bosses og generelle set pieces) var virkelig intense.
Eneste skuffelse var kampen mod Killer Croc, der var meget stemningsfuld, men ultimativt temmelig anti-klimatisk.
Generelt tror jeg dog, at det er årets spil for mig indtil videre. Det har måske ikke haft hele så fantastiske højdepunkter som andre, men til gengæld har det ligget jævnt på et ekstremt højt niveau hele vejen igennem. Det er både flot, balanceret og velovervejet i alle henseender, og det er sgu en fornyelse at spille igennem den type spil.
#4990 filmz-Bruce 15 år siden
Nu skal jeg prøve Mini Ninjas :)