Lorte dag... der skal godt nok noget til at få den på plus-siden...
Vågner 13.30 med tømmermænd. Tænker "fuck jeg ska i gamestop inden de lukker kl.14"... finder ud af de lukker kl.16 og giver mig god tid.
På vej til gamestop opdager jeg kl.14.20 at der ligger pakkeseddel fra post-dk om at jeg kan hente mit Madden 10 hos dem... ja, lige bortset fra de lukker kl.14...
Cykler ned til gamestop i sol og t-shirt. De har netop lige solgt det sidste RB1 og får først flere på mandag/tirsdag.
Cykler hjem i mega modvind og regn... tomhændet...
Eneste lille plus var den kebab jeg fik inhaleret på vejen. :-)
Havde håber på en hel weekend med Madden 10... :-(
Nå, nu havde de fået Rock Band 2 på lager - så jeg var lige nede og hente det i dag for en flad 50'er + Far Cry 2.
For fanden, hvor er det svært at spille trommer! Desværre må jeg også lige sige, at det har været langt sværere at kalibrere Rock Band 2 end Guitar Hero, og jeg er stadig lidt usikker på, om jeg synes den er helt i orden.
#4971 McPeter 15 år siden
Vågner 13.30 med tømmermænd. Tænker "fuck jeg ska i gamestop inden de lukker kl.14"... finder ud af de lukker kl.16 og giver mig god tid.
På vej til gamestop opdager jeg kl.14.20 at der ligger pakkeseddel fra post-dk om at jeg kan hente mit Madden 10 hos dem... ja, lige bortset fra de lukker kl.14...
Cykler ned til gamestop i sol og t-shirt. De har netop lige solgt det sidste RB1 og får først flere på mandag/tirsdag.
Cykler hjem i mega modvind og regn... tomhændet...
Eneste lille plus var den kebab jeg fik inhaleret på vejen. :-)
Havde håber på en hel weekend med Madden 10... :-(
#4972 Bony 15 år siden
#4973 Bony 15 år siden
#4974 filmz-Utyske 15 år siden
Mand, det bliver stort!
#4975 McPeter 15 år siden
#4976 McPeter 15 år siden
IGN: 9.0
http://ps3.ign.com/articles/102/1021833p1.html
Video review:
http://ps3.ign.com/dor/objects/14294510/the-beatle...
#4977 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4978 The Insider 15 år siden
#4979 DarkLight 15 år siden
#4980 ks 15 år siden
For fanden, hvor er det svært at spille trommer! Desværre må jeg også lige sige, at det har været langt sværere at kalibrere Rock Band 2 end Guitar Hero, og jeg er stadig lidt usikker på, om jeg synes den er helt i orden.