Hehe den velkendte stemme bag Gametrailers Reviews, for dem som har set en del af dem, har det ikke hel nem nogen gange. og vi høre også ham med den dybe stemme fra deres countdown video'er.
#5035 - Hehe ja inden ugen er omme! Men det er da rart at man kan mærke at der sker fremskridt. Bare for nogle få dage siden lå snittet jo på max 3* nu ligger det på minimum 4* da jeg efter hånden har fået en del 5* i går og i dag. Så det kan godt være jeg snart bare skal prøve at tage endnu et skridt op af stigen og se hvad der så sker...
Virkelig spændende EU PSN update i dag, men det kører mega langsomt og får hele tiden fejlmeddelelse når jeg forsøger at downloade... er jeg den eneste eller er det mit trådløse net der fucker mig?
Jeg har også haft problemer med PSN-downloads tidligere på aftenen med en masse mislykkede forsøg på dels at downloade Crash Commando og dels at indsætte 40 kr. på min PSN-konto.
Pludselig går sidstnævnte transaktion så igennem, hvorefter jeg får en mail om, at jeg har indsat 40 kr., og der nu er 80 kr. på min konto (!) - og fandeme om ikke både trial-versionen og den fulde udgave af spillet pludselig står på min download-liste. Men altså ingen mail med bekræftelse af, at jeg har købt og betalt for spillet ... Mystisk.
Med lidt held har der være "a glitch in the Matrix", og jeg har fået det gratis - eller i værste fald er jeg uheldig og finder i løbet af de kommende dage ud af, at jeg er blevet bon'et for X gange 40 kr. for alle de gange, den ellers meldte fejl ...
Nogen, der har haft lignende oplevelser?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#5041 elwood 15 år siden
PAX (Penny Arcade Expo)
Kanon godt segment, hvor de går og bare snakker om løst og fast, mere af det tak 8-)
Og så har Giantbomb i anledningen af Dreamscast fødselsdag igår smidt et hav af Retro look up, der omhandler de store titler til Dreamcast'en.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5042 filmz-Utyske 15 år siden
Det er sgu et steminingsfuldt og godt spil, der ser ud til at være herligt langt.
#5043 elwood 15 år siden
#5044 elwood 15 år siden
Bloopers
#5045 MuManden 15 år siden
Men det er da rart at man kan mærke at der sker fremskridt. Bare for nogle få dage siden lå snittet jo på max 3* nu ligger det på minimum 4* da jeg efter hånden har fået en del 5* i går og i dag.
Så det kan godt være jeg snart bare skal prøve at tage endnu et skridt op af stigen og se hvad der så sker...
#5046 McPeter 15 år siden
http://playstation.joystiq.com/2009/09/10/european...
#5047 Kruse 15 år siden
Irriterende da jeg gerne ville få prøvet demoen til FIFA 10 :(
EDIT: Nå, nu virkede det endeligt. Men demoen tager hele 35 min. at downloade, så jeg trår at jeg gør det lidt senere.
#5048 McPeter 15 år siden
#5049 evermind 15 år siden
Pludselig går sidstnævnte transaktion så igennem, hvorefter jeg får en mail om, at jeg har indsat 40 kr., og der nu er 80 kr. på min konto (!) - og fandeme om ikke både trial-versionen og den fulde udgave af spillet pludselig står på min download-liste. Men altså ingen mail med bekræftelse af, at jeg har købt og betalt for spillet ... Mystisk.
Med lidt held har der være "a glitch in the Matrix", og jeg har fået det gratis - eller i værste fald er jeg uheldig og finder i løbet af de kommende dage ud af, at jeg er blevet bon'et for X gange 40 kr. for alle de gange, den ellers meldte fejl ...
Nogen, der har haft lignende oplevelser?
#5050 elwood 15 år siden