Yes, så fik jeg også en 100% på Medium level, men tror dog at jeg lige tager en uge mere på Medium inden jeg skal højre op, for der er stadig mange udfordringer her der skal overvindes før jeg skal tænke på Hard level.
Jeg sidder lige og er en kende frustreret, da jeg er nået til et punkt i Batman: AA, hvor jeg ikke helt kan gennemskue hvad jeg skal. Jeg har befriet en håndfuld læger, og skal så befri folk tre andre steder, bl.a. et sted hvor jeg skal tømme et rum for gas.
Jeg har fundet ud af hvordan jeg starter den ene fan, men kan ikke gennemskue hvordan jeg starter resten, da det ikke ser ud til at jeg kan svinge mig på tværs af rummet.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#5031 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#5032 elwood 15 år siden
hehe det går nok, det ikke første gang det sker for mig 8-)
Hva så er der nogen beatnikker (eller hvad navnet lige er) som har fået sit spil og kan giv lidt indtryk af det.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5033 filmz-Utyske 15 år siden
Ah, blinde mig. :)
#5034 MuManden 15 år siden
#5035 McPeter 15 år siden
http://playstation.joystiq.com/2009/09/09/ninja-ga...
#5034 - sådan - du er jo snart på expert med den fart du skyder. ;-)
#5036 filmz-Utyske 15 år siden
Jeg har fundet ud af hvordan jeg starter den ene fan, men kan ikke gennemskue hvordan jeg starter resten, da det ikke ser ud til at jeg kan svinge mig på tværs af rummet.
#5037 filmz-Utyske 15 år siden
#5038 elwood 15 år siden
Chef Udvikleren på Beatles Rockband taler ud
Damm de er sku dedikerede 8-)
#5039 elwood 15 år siden
#5040 elwood 15 år siden