Wooooooooooow. Nice! :-) Jeg har i øvrigt netop hentet Beatles Rock Band på posthuset med to guitarer, mikrofon og trommesæt. DAMN, jeg glæder mig, men skal desværre direkte ud til arbejdet igen nu.
Jappa Dapp! Det bliver godt. Etteren er sgu stadig min favorit til PS3'eren. At trofæerne skulle være ens, gør ikke så meget. Det betyder jo bare, at der er et nemt Plat gemt her også. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Er der folk herinde med Rock Band-erfaring? Jeg har leget en del med Beatles her til aften, og mine to guitarer og mikrofonerne fungerer perfekt, men PS3'eren nægter at anerkende mine trommer. Jeg har prøvet alt. Og yes, de er tændt. De bliver bare ved at blinke (de fire lys på trommerne), men når jeg trykker connect på trommerne eller donglen (og har prøvet begge rækkefølger) sker der intet. Trommerne blinker indtil de går død, fordi maskinen ikke vil anerkende dem. Damn, hvor er det lousy...
#5087 - Det lyder som om de er trådløse? I Rock Band 1 forbindes de med USB, det har du ikke mulighed for?
For jeg har også haft controller der lige skulle forbindes manuelt før de kunne bruges trådløst til PS3en. Så tænkte på om trommerne også lige skulle den vej rundt, før det virker. Håber det kan bruges.
#5088, de er trådløse, yes. Men jeg kan desværre ikke forbinde dem på nogen anden måde end med deres medfølgende dongles. Altså, der er ikke nogen indgang på trommerne (eller guitarerne endda), som jeg kan indsætte et USB-kabel i og så fyre den anden ende ind i PS3'eren. Det ser ud til på nettet, at virkelig mange har problemer med deres RB2-trommer (som vist nok er mere eller mindre identiske). Det er dæleme øv. Håber ikke jeg skal sende hele grejet tilbage til England, det ville dæleme både være dyrt og besværligt.
#5081 The Insider 15 år siden
#5082 Neslom 15 år siden
#5083 Kruse 15 år siden
Hvornår er det nu at det udkommer?
#5084 The Insider 15 år siden
#5085 filmz-Bruce 15 år siden
Oi
Oi
#5086 Bony 15 år siden
#5087 The Insider 15 år siden
#5088 MuManden 15 år siden
I Rock Band 1 forbindes de med USB, det har du ikke mulighed for?
For jeg har også haft controller der lige skulle forbindes manuelt før de kunne bruges trådløst til PS3en. Så tænkte på om trommerne også lige skulle den vej rundt, før det virker.
Håber det kan bruges.
#5089 The Insider 15 år siden
#5090 elwood 15 år siden
Intro hehe klassiske jack Black humor beskriver Roadien's job som en slags Bodyguard
Demo ude i morgen 17. September!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"