Er der folk herinde med Rock Band-erfaring? Jeg har leget en del med Beatles her til aften, og mine to guitarer og mikrofonerne fungerer perfekt, men PS3'eren nægter at anerkende mine trommer. Jeg har prøvet alt. Og yes, de er tændt. De bliver bare ved at blinke (de fire lys på trommerne), men når jeg trykker connect på trommerne eller donglen (og har prøvet begge rækkefølger) sker der intet. Trommerne blinker indtil de går død, fordi maskinen ikke vil anerkende dem. Damn, hvor er det lousy...
Muligvis et problem med batterierne? Prøv at udskifte dem og prøv også evt at tilslutte trommerne uden andre instrumenter for at se om de virker for sig selv.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#5091, prøvede også at skifte batterierne i morges :-/ Har ikke prøvet udelukkende at køre med trommer, men det må jeg gøre, når jeg kommer hjem. Har du også rock band? Min tromme-dongle lyser slet ikke så kraftigt som mine guitar-dongles, og den blinker også anderledes - tænker det nok er den, som er ødelagt.
#5093, desværre, stadigvæk fuldstændig død :-( Men Amazon har allerede sendt en replacement. Det eneste problem er, at de ikke sender Beatles-delene separat (det samme gælder alle andre forhandlere), så de sender en hel ny, gigantisk æske, og så skal jeg sende hele den gamle æske tilbage med posten. Vejer jo et ton, så det skal nok blive besværligt, men heldigvis refunderer de. Modern technology...
#5095, yup, det bliver crazy! :-) Generelt synes jeg i øvrigt, at Amazon har FANTASTISK service. Det er også bl.a. derfor, jeg ofte kan finde på at købe fra dem, selvom det er lidt billigere andre steder fra. De svarer stort set øjeblikkeligt, når man skriver til dem, og så er de lynhurtige til at sende erstatningseksemplarer, hvis der er noget galt med ens varer. De har en håndfuld gange sendt nye dvd'er til mig, fordi dem, jeg fik, var blevet smadret i posten - og de bad aldrig om at få originalerne tilbageleveret. De gjorde det bare, no questions asked.
#5091 El vez 15 år siden
Muligvis et problem med batterierne? Prøv at udskifte dem og prøv også evt at tilslutte trommerne uden andre instrumenter for at se om de virker for sig selv.
#5092 The Insider 15 år siden
#5093 filmz-Bruce 15 år siden
#5094 The Insider 15 år siden
#5095 filmz-Bruce 15 år siden
#5096 The Insider 15 år siden
#5097 El vez 15 år siden
#5098 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5099 frankdrebin 15 år siden
Er der ikke nogen herinde fra filmz der spiller CoD 4 ??
#5100 cyberzed 15 år siden