Gravatar

#5101 frankdrebin 15 år siden

#5100 så må du have CoD: MW2 når det kommer engang til November!
Gravatar

#5102 The Insider 15 år siden

#5099, I do, men jeg spiller det aldrig online, får for mange smæk :-) Foretrækker det gode, gamle og mere overskuelige COD2 på 360'eren :-) Men glæder mig til at give den gas med MW2 iført nightvision goggles!
War. War never changes.
Gravatar

#5103 frankdrebin 15 år siden

#5102 jeg lover at jeg tager dig under min vinge når MW2 udkommer! ;)

Regner også med at skulle have special edition udgaven! der er satme lang tid til November.. jeg har stort set spillet MW siden det udkom.. Og det er stadig lige sjovt!
Gravatar

#5104 The Insider 15 år siden

#5103, niiiiice :-) Men er du på PS3? Jeg har købt det til 360'eren, fordi jeg kender en del, som også køber det til den. Ellers må du lære mig lidt op i MW1 :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5105 elwood 15 år siden

Prøvede COD4 på pc for stk. tid siden nu jeg har ny pc.

For satan det er nemt med Mus, jeg stormede igennem det, meget hygligt og spille på KOnsol med go lyd og stor skærm.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5106 frankdrebin 15 år siden

#5104 jah, jeg er hvad man kalder, PS3-Fanboy! Har haft en Xbox 360'er, men byttede den til en PS3 da den udkom.. Dog mener jeg at Xbox 360 har nogle fordele indenfor multiplayer delen på deres konsol, som PS3 kunne lære noget af :)
Gravatar

#5107 elwood 15 år siden

Fordømt gamestop har luret mit trick jeg brugt til Red Faction demo'en åbenbart 8-)

Notice once demo code has been emailed, you will not be able to cancel your order.

Ang. BRUTAL LEGEND! THIS ROCKTOBER!, som desværre kun er i demo form for preorders sucks!

Oh well har heller ikke tid idag til og rode med demo.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5108 filmz-Bruce 15 år siden

Jeg er også klart til mus og tastatur. Styringen er ikke god nok på en konsol. Vi var en klan, som lå 1'er i Europa i COD 1 og MoH, men på konsol, der stinker jeg forfærdeligt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5109 DarkLight 15 år siden

Så er jeg igennem Prototype. Rart at få gang i noget konsolspil igen.

Cyberzed, du er med til MW2, ellers no soup for you!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5110 ks 15 år siden

Jeg regner også med at hoppe på MW2 vognen, når vi når så langt :)

Skriv ny kommentar: