Nå, nu fik jeg så endelig Oblivion fra DVD.co.uk eller rettere sagt, jeg fik et brev fra post.dk med en toldopkrævning på 187 kr. Grrr Jeg troede sgu da de sendte fra England!!! og ikke Sweitz. Nu har jeg så prøvet om jeg kunne finde et sted på deres side, omhandlende deres levering og jeg kunne intet finde. Så nu gider jeg fandme ikke bruge deres side igen, det sgu for latterligt at spillet lige bliver 2½ gange dyre end beregnet og de får sgu også lige en mail med på vejen, tror jeg sgu.
Så pas godt på den side, siger jeg bare. For jeg viste det sgu godt nok ikke. Nu ved i det.
#5265 - Hehe Tak... eller noget :D Nå så kan det også bare være ligemeget med at skrive til dem, nu gider jeg bare ikke bruge deres side mere også derfor jeg er gået væk fra Play.
Forresten var det ikke noget med at der var en eller anden, der havde lavet en side med hvor det var farligt og knap så farligt at købe fra?
#5261 HonoDelLoce 15 år siden
I mellemtiden kan man jo fra i morgen slå tiden ihjel med Fifa10 ! Yay ! :D
#5262 elwood 15 år siden
Nåja og alt det andet self.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5263 MuManden 15 år siden
Jeg troede sgu da de sendte fra England!!! og ikke Sweitz.
Nu har jeg så prøvet om jeg kunne finde et sted på deres side, omhandlende deres levering og jeg kunne intet finde.
Så nu gider jeg fandme ikke bruge deres side igen, det sgu for latterligt at spillet lige bliver 2½ gange dyre end beregnet og de får sgu også lige en mail med på vejen, tror jeg sgu.
Så pas godt på den side, siger jeg bare. For jeg viste det sgu godt nok ikke. Nu ved i det.
BANDE---SVOVLE---BANDE....
#5264 The Insider 15 år siden
#5265 HonoDelLoce 15 år siden
http://www.dvd.co.uk/help/#del6
Det står ellers lige der :D
#5266 MuManden 15 år siden
Nå så kan det også bare være ligemeget med at skrive til dem, nu gider jeg bare ikke bruge deres side mere også derfor jeg er gået væk fra Play.
Forresten var det ikke noget med at der var en eller anden, der havde lavet en side med hvor det var farligt og knap så farligt at købe fra?
#5267 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5268 MuManden 15 år siden
Men mangler ligesom siden...
#5269 DarkLight 15 år siden
#5270 MuManden 15 år siden
Den side er nu kommet under foretrukende. (skulle jeg nok have gjort lidt før!)
Spændende er der står at pakker dyre end 18£ bliver sendt fra UK.
Ved sgu ikke om jeg tør en anden gang...