Jeg har netop set min kollegas embalage fra play.com - han modtog Batman spillet til PS3 i en pakke der var sendt fra UK og altså IKKE Jersey. Istedet for den sædvanlige play-label var der en label med navn og adresse og en "frimærke"-label.
Vi snakkede lidt om at det jo kan være de er begyndt at udlicitere store ordre-serier til andre distributionsvirksomheder - de har jo vist at der var X antal forudbestilninger og et forventet yderligere salg der alle sammen skulle pakkes i træk. Lyder jo plausibelt nok at sådan et job kunne blive udliciteret.
Jeg får dog stadig min DVD og blu-ray fra Jersey, men der er heller ikke noget af det der er pre-order eller helt nyt, så det er nok bare den lange hale der kommer fra Play's hovedlager i Jersey.
Eurogamer(100/100): "Whether or not the multiplayer sticks, however, is arguably a footnote, because at the core of Uncharted 2 is an action-adventure masterpiece whose minor flaws are washed away on a tide of rhythm and spectacle -- one that would still be an essential experience even without the option to pull your friends off cliffs and play capture-the-heirloom."
GamePro(100/100): "The A.I. is a little suspect, the camera can be stubborn, and you will die your fair share of cheap deaths. But it's still a fantastic effort and Naughty Dog deserves full credit for building upon the momentum of the first installment. PS3 owners should definitely experience it, especially if they liked the original."
Jeg synes egentligt, at det er lidt dårligt, at de giver spillet topkarakter eftersom de nævner flere ting som reelt burde trække ned. Forstå mig ret, jeg glæder mig rigtig meget til spillet, synes bare at hypen er lidt opskruet.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#5273 - kender du udtrykket at summen kan være mere værd end de enkelte dele tilsammen, eller hvordan det nu lige lyder... :-)
Jeg tror nu ikke der er nogen tvivl om at Naughty Dog har leveret et produkt som giver samtlige andre lignende spil baghjul og som har mange kvaliteter i sig selv - og så har man vel præsteret godt nok til en topkarakter. :-) Men fair nok - jeg forstår godt hvad du mener - 100 ud af 100 er ret mange. ;-)
#5274 - Lige præcis. Jeg mener bare at en potentiel 0-100 skala har ret mange muligheder, med det kæmpe spænd. Jeg kunne forstå hvis det havde fået topkarakter efter f.eks. 6-skalaen, men ikke en 100-skala. Det virker alt for hypet. Især når man tænker på, at de rent faktisk nævner nogle ting, som måske har trukket ned hos andre anmeldere. Selvom en 95/100 karakter også er afsindig høj, så finder jeg den bare noget mere "realistisk" end de to med topkarakterer. :)
Problemet med de 100-skalaer er jo at det er voldsomt svært at vurdere om et spil er til 95-96-97 fx - det er jo virkeligt flueknepperi og meget subjektivt fra anmelder til anmelder. Men omvendt mener jeg godt at hvis man virkeligt føler man har fået en helt fantastisk og ekstraordinær spil-oplevelse, så selvom kameraet driller lidt en sjælden gang så kan det godt få 100. De skriver jo alle sammen at selvom der er et par småting så opvejer kvaliteterne det.
Og så har de måske også kommet til at give 95 til andre spil med flere kritikpunkter og så bliver man jo nødt til at gå over for at anerkende spillet. :-)
Ikke desto mindre glæder jeg mig i hvert fald bare pokkers meget - synes 1'eren var fantastisk og håber bare på en ligeså tilfredsstillende oplevelse fra 2'eren og det forventer jeg nok også lidt. :-)
Ja, på det punkt er jeg nu også ligeglad med karakteren. Jeg er også ekstremt glad for 1'eren, så jeg glæder mig også meget til 2'eren. Du har ret, det er flueknep - også fra min side af. :)
Rigtig ærgeligt oplevelse med DVD.UK - MasterMorten. Jeg har brugt dem rigtig meget, men det er naturligvis svært ikke at have det her i bagtankerne fremover :(
Uncharted 2 får naturligvis skyhøje karakterer som alle andre hypede spil, men jeg tror nu nok, at den formår at leve nogenlunde op til det. Jeg har det på pre-order i øjeblikket, og har fulgt nogle impressions af dem, der har spillet med i multiplayer betaen, og de er alle imponerende (i hvert fald af MP - og SP er sikkert endnu bedre).
Så er mit FIFA 10 afsendt! Damn, jeg glæder mig utrolig meget!
#5271 McPeter 15 år siden
Vi snakkede lidt om at det jo kan være de er begyndt at udlicitere store ordre-serier til andre distributionsvirksomheder - de har jo vist at der var X antal forudbestilninger og et forventet yderligere salg der alle sammen skulle pakkes i træk. Lyder jo plausibelt nok at sådan et job kunne blive udliciteret.
Jeg får dog stadig min DVD og blu-ray fra Jersey, men der er heller ikke noget af det der er pre-order eller helt nyt, så det er nok bare den lange hale der kommer fra Play's hovedlager i Jersey.
#5272 McPeter 15 år siden
Ser sgu ret smart ud, men vil nok kræve lidt tilvænning. :-)
En slags mail/chat/blog/fildeling/etc...
#5273 Bony 15 år siden
Jeg synes egentligt, at det er lidt dårligt, at de giver spillet topkarakter eftersom de nævner flere ting som reelt burde trække ned. Forstå mig ret, jeg glæder mig rigtig meget til spillet, synes bare at hypen er lidt opskruet.
#5274 McPeter 15 år siden
Jeg tror nu ikke der er nogen tvivl om at Naughty Dog har leveret et produkt som giver samtlige andre lignende spil baghjul og som har mange kvaliteter i sig selv - og så har man vel præsteret godt nok til en topkarakter. :-) Men fair nok - jeg forstår godt hvad du mener - 100 ud af 100 er ret mange. ;-)
#5275 Bony 15 år siden
#5276 McPeter 15 år siden
Og så har de måske også kommet til at give 95 til andre spil med flere kritikpunkter og så bliver man jo nødt til at gå over for at anerkende spillet. :-)
#5277 McPeter 15 år siden
#5278 Bony 15 år siden
#5279 ks 15 år siden
Uncharted 2 får naturligvis skyhøje karakterer som alle andre hypede spil, men jeg tror nu nok, at den formår at leve nogenlunde op til det. Jeg har det på pre-order i øjeblikket, og har fulgt nogle impressions af dem, der har spillet med i multiplayer betaen, og de er alle imponerende (i hvert fald af MP - og SP er sikkert endnu bedre).
Så er mit FIFA 10 afsendt! Damn, jeg glæder mig utrolig meget!
#5280 filmz-Utyske 15 år siden