Så er mit FIFA 10 afsendt! Damn, jeg glæder mig utrolig meget!
Jeg regner med at hente mit eksemplar i middagspausen i dag..
Tør overhovedet ikke lade PostDK stå for så vigtig en transaktion.. Tænk hvis det meget tænkelige skete, og de blev forsinkede og jeg først fik spillet i morgen? *brrrrr*
- glæder mig også ret meget :D Næsten lige så meget som til FM10 ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#5281: Schhh....Sådan noget må du ikke spøge med! Jeg har stadig et minimalt håb på at jeg kan modtage mit eksemplar fra ShopTo idag, da de trods alt er hurtige, men som sagt er det kun et minimalt håb ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Fik lige støvet SFIV af i går og spillet lidt - fik skrabet 4 bronze sammen så dingede endelig lvl7 på trofæ-skalaen. :-)
Har dog et problem - jeg kan ikke finde nogen online spil!? Jeg kan godt hoste eller bede om at blive challenged, men jeg kan ikke selv søge. Er der nogen der har haft lignende problemer - enten i SFIV eller andre spil - og evt. ved hvad man kan gøre? Jeg forsøgte at rode lidt med min router - tror det er her problemet ligger - men må ærligt talt indrømme at jeg ikke har særligt meget forstand på det. Læste et sted at jeg skulle sætte min PS3 som DMZ-server, men lod ikke til at virke...
Spillede vel i øvrigt omkring 12-15 online kampe og fik tæv samtlige gange - lykkedes mig nogle gange at vinde en runde, men aldrig 2 desværre - får mega prygl. :-D
prøvet lige legendary sayse denne spoiler er ikke for børn groft sprog
kæft et lorte spil så hellere se dronning magretes tale den er ikke halv så dårlig end dette lorte spil ikke en baby vil syndes det her var et sjovt spil. Ej jeg håber ingen bruger 200 kr på det lorte spil waste of Good money :O
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#5281 HonoDelLoce 15 år siden
Jeg regner med at hente mit eksemplar i middagspausen i dag..
Tør overhovedet ikke lade PostDK stå for så vigtig en transaktion.. Tænk hvis det meget tænkelige skete, og de blev forsinkede og jeg først fik spillet i morgen? *brrrrr*
- glæder mig også ret meget :D Næsten lige så meget som til FM10 ! :D
#5282 Kruse 15 år siden
#5283 HonoDelLoce 15 år siden
Det var skam ikke for at jage en frygt i livet af dig - det var blot en konstatering af min egen frygt ! ;)
#5284 McPeter 15 år siden
Har dog et problem - jeg kan ikke finde nogen online spil!? Jeg kan godt hoste eller bede om at blive challenged, men jeg kan ikke selv søge. Er der nogen der har haft lignende problemer - enten i SFIV eller andre spil - og evt. ved hvad man kan gøre?
Jeg forsøgte at rode lidt med min router - tror det er her problemet ligger - men må ærligt talt indrømme at jeg ikke har særligt meget forstand på det. Læste et sted at jeg skulle sætte min PS3 som DMZ-server, men lod ikke til at virke...
#5285 McPeter 15 år siden
#5286 HonoDelLoce 15 år siden
#5287 Batsy 15 år siden
#5288 elwood 15 år siden
Uncharted 2: Among Thieves 16 Oktober
BRUTAL LEGEND! THIS ROCKTOBER! 16.
GTA IV: The Ballad of Gay Tony DLC (Xbox360) 29 Oktober
Og de to måske'er
Operation Flashpoint: Dragon Rising, Borderlands
Av Oktober!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5289 Batsy 15 år siden