Så fik jeg gennemført Batman Arkham Asylum på Normal.
Rocksteady er et spilfirma jeg ser frem til og følge, for satan en bedrift de har lavet med det her spil, men jeg håber ikke de "bare" blir sat til og lave de her superhelte spil, vil gerne se helt nye sider af dem også, fordi man kan virkelig se de brænder for deres spil.
Self. vil en efterfølger da være velkommen, men jeg vil stadigvæk gerne se noget nyt fra dem også.
En sand fornøjelse, dog var Kampen mod
Poison Ivy skuffene der gik lidt for meget oldschool boss monster i den med hende.
Synes også dte var fedt med twistet med de
bobby trappede gargoyles, så man ikke bare ku hygge sig deroppe i fred, men jeg så dem gerne blive brugt noget mere.
Og Stemmeskuespillet jamen, hvis det her virkelig var sidste gang Mark Hamill fremføre sin The Joker, må man sige han slutter på toppen, hatten af for den præsentation, og resten af castet i spillet.
kevin Conroy er også hel perfekt, men hey det vidste jeg jo godt, eftersom man har set Batman TAS 8-)
Godt gået Rocksteady ser frem til og høre mere fra jer i fremtiden 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Var der nogen der har gode erfaringer med at konfigurere sin router til at få bedre online spiloplevelser på deres PS3?
Som sagt kan jeg i SF4 kun spille online hvis folk finder mig - når jeg selv søger efter spil så får jeg ingen resultater. Har prøvet at rode lidt med min router uden held.
Nu har jeg så fået spillet en hel del Fifa10 her i weekenden.. Og de første par irriterende ting har ligesom vist sit ansigt..
Jeg har rost det nye 360-system meget.. Og rosen har været på sin plads.. Men det har dog desværre et par negative følger også..
Pasningspræcisionen er desværre lidt ramt af det.. Ærlig talt, så er det s'gu nok fordi det er blevet FOR præcist - men tit og ofte får man afleveret bolden hen mod en anden spiller end det lige var intentionen, givet at de er i nogenlunde samme retning i forhold til en selv.. Det kan være, det bliver bedre, jo mere øvet man lige bliver i at ramme den præcise retning.. Men lige nu er det til stor irritation !:)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#5341 MuManden 15 år siden
#5342 elwood 15 år siden
Vinderen af en beta key til Starcraft 2, blev senere spottet på Blizzards booth, hvor han var igang med og sælge key'en.
Giantbomb holdet havde signerede mange ting for ham, og givet ham masser af præmiere, så de føler sig lidt betrayed, forstår man sku egentlig godt.
Men damm det hygligt og sidde og høre fra Drengene igen 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5343 elwood 15 år siden
#5344 elwood 15 år siden
Rocksteady er et spilfirma jeg ser frem til og følge, for satan en bedrift de har lavet med det her spil, men jeg håber ikke de "bare" blir sat til og lave de her superhelte spil, vil gerne se helt nye sider af dem også, fordi man kan virkelig se de brænder for deres spil.
Self. vil en efterfølger da være velkommen, men jeg vil stadigvæk gerne se noget nyt fra dem også.
En sand fornøjelse, dog var Kampen mod
Synes også dte var fedt med twistet med de
Og Stemmeskuespillet jamen, hvis det her virkelig var sidste gang Mark Hamill fremføre sin The Joker, må man sige han slutter på toppen, hatten af for den præsentation, og resten af castet i spillet.
kevin Conroy er også hel perfekt, men hey det vidste jeg jo godt, eftersom man har set Batman TAS 8-)
Godt gået Rocksteady ser frem til og høre mere fra jer i fremtiden 8-)
#5345 filmz-Bruce 15 år siden
#5346 elwood 15 år siden
Oh yeah!
#5347 McPeter 15 år siden
Som sagt kan jeg i SF4 kun spille online hvis folk finder mig - når jeg selv søger efter spil så får jeg ingen resultater. Har prøvet at rode lidt med min router uden held.
#5348 McPeter 15 år siden
http://www.unchartedps3.com/playgame_en_GB.html
#5349 McPeter 15 år siden
Madden NFL 10 - Sony PS3 - £24.85 (yderst anbefalelsesværdigt!)
Far Cry 2 (Platinum) - Sony PS3 - £9.99
plus transport...
#5350 HonoDelLoce 15 år siden
Jeg har rost det nye 360-system meget.. Og rosen har været på sin plads.. Men det har dog desværre et par negative følger også..
Pasningspræcisionen er desværre lidt ramt af det.. Ærlig talt, så er det s'gu nok fordi det er blevet FOR præcist - men tit og ofte får man afleveret bolden hen mod en anden spiller end det lige var intentionen, givet at de er i nogenlunde samme retning i forhold til en selv.. Det kan være, det bliver bedre, jo mere øvet man lige bliver i at ramme den præcise retning.. Men lige nu er det til stor irritation !:)