Gravatar

#5351 ks 15 år siden

Jeg venter, venter og venter stadig på mit spil fra ShopTo. Har sgu aldrig oplevet, at det har taget en uge at modtage noget derfra før :o

PostDanmark har sikkert stjålet det. De sataner.
Gravatar

#5352 The Insider 15 år siden

#5351, de bliver i hvert fald mere og mere dristige. Jeg har officielt mistet mit Beatles Rock Band-erstatningssæt. Dvs. posten har snuppet - i transit mellem Tyskland og Danmark - en hel pakke med spillet, trommer og basguitar. Jesus fucking christ. Det blev sendt for næsten tre uger siden, og Amazon har ikke haft held med at finde det sammen med Deutsche Post. Heldigvis har Amazon allerede valgt at sende endnu en pakke. Lad os håbe, det er 3. gang, lykkens gang. Hvor er det også bare øv, at trommerne var defekte i første omgang. Pinligt.
War. War never changes.
Gravatar

#5353 filmz-Bruce 15 år siden

#5352 Shit :( Det er ufatteligt. Det må da kunne lade sig gøre at lave en udvekslingsprocedure, som registrerer overleverelse og hvem skidtet er overleveret til og dernæst en registrering af alle led på samme måde og så ellers videoovervågning af de steder, hvor pakkerne ligger imellem en levering. Det er jo efterhånden desværre nødvendigt.

Havde jeg været bombemand, havde jeg lavet en pakke med ½ kg C4 sprængstof og en chip med mikrofon i og sendt den frem og tilbage til mig selv, indtil en idiot åbnede den og så ville jeg sprænge idioten af helvede til. Synd hvis det var en bombe hund!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5354 Kruse 15 år siden

#5351: Me too! Jeg satser på at det kommer i morgen. [Krydser fingre!]
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5355 The Insider 15 år siden

#5353, hehe, lyder som en fantastisk plan! :-) Og ja, det er jo lige før, alle pakker bør trackes fra start til slut. Hvis man bestiller pakken med den dyreste levering (så den sædvanligvis håndteres af DHL) bliver den jo også tracket hele vejen. Men jeg havde bare bestilt med den billiigste levering, som åbenbart også blev tracket i "grove træk", fordi den var så stor. Men ingen kunne finde ud af, hvor den var landet, efter den havde forladt lageret i Tyskland for adskillige uger siden. Det er sateme forrykt. Det bliver formentlig dyrt at indføre, og det er ærgerligt, at det er nået dertil, men mine nerver ville sgu få det langt bedre, hvis alt blev tracket :-) Og så skal jeg også sende det defekte sæt tilbage... suk!
War. War never changes.
Gravatar

#5356 elwood 15 år siden

Batman Arkham Asylum sjove facts

Advarelse der er en lille spoiler i teksten.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5357 DarkLight 15 år siden

Hvis 2 har EyeToy kan man så lave videochat?
Skal have gang i noget co op i nogle spil. Forslag? Er det nye Trine godt til det?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5358 Kruse 15 år siden

Har lige modtaget FIFA10 i dag, så jeg kan endelig komme til at spille det! :)

Og så var jeg i GameStop og afleverede to brugte spil, og lavede en pre-order på Uncharted 2 :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5359 HonoDelLoce 15 år siden

About freakin' time !

ENJOY! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5360 DarkLight 15 år siden

Ved Gamestop's 1 kr pr 2 spil ombytning, står der "kun et spil pr format pr kunde". Hvad betyder det? Man kan kun forudbestille 1 af titlerne til f.eks. ps3? Hvad er det for en regel?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: