Jeg har mit bestilt ved ShopTo, og med den nuværende strejke i det britiske postvæsen, kan jeg vel sagtens forvente en FIFA-lignende forsinkelse - hvor jeg først fik det onsdagen efter.
Jep jep, jeg har fået sat dem rigtigt, men det undrer mig bare at indstillingerne er "normal" og "inverted" og den står standard til "inverted" - det virker mest logisk på mig at "normal" ville være den normale indstilling. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
He he....!! Nu har jeg modtaget en ny mail fra Coolshop der fortæller mig at der er en ny release dato på Uncharted 2. Og den er endnu en gang den 14/10 (altså imorgen!!). Nice!!! Har det dersens ferie....så jeg er glad hvis det ligger i postkassen imorgen.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Et Uncharted spørgsmål, de hersens Treasures er de gemt samme sted på de forskellige sværhedsgrader?
Nu jeg igang med Crushing, og jeg synes bare jeg finder flere treasures lige pludselig, men det måske fordi jeg bare er begyndt og kigge xtra godt efter, og har overset dem før ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5411 Bony 15 år siden
#5412 ks 15 år siden
#5413 filmz-Utyske 15 år siden
#5414 MuManden 15 år siden
Plejer jeg altid at gøre inden jeg starter et spil.
Men nu har jeg aldrig prøvet InFamous...
#5415 filmz-Utyske 15 år siden
Jep jep, jeg har fået sat dem rigtigt, men det undrer mig bare at indstillingerne er "normal" og "inverted" og den står standard til "inverted" - det virker mest logisk på mig at "normal" ville være den normale indstilling. :)
#5416 elwood 15 år siden
Havde lidt xtra spil liggene som jeg ku bruge til deres byttetilbud, sådan er det når man vinder ting man har købt 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5417 MuManden 15 år siden
#5418 Guts 15 år siden
#5419 elwood 15 år siden
Et Uncharted spørgsmål, de hersens Treasures er de gemt samme sted på de forskellige sværhedsgrader?
Nu jeg igang med Crushing, og jeg synes bare jeg finder flere treasures lige pludselig, men det måske fordi jeg bare er begyndt og kigge xtra godt efter, og har overset dem før ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5420 ks 15 år siden