Jeg benytter mig også selv af Elgigantens tilbud, men da jeg fik mit eksemplar reserveret i mandags, sagde ekspedienten, at de kun havde tre kopier tilbage i Herlev. Så du skal nok være rimlig hurtig, hvis du gør dig forhåbninger om at få det i morgen ;)
Så du da godt nok blevet snydt for jeg afleverede nu kun 2, 2 som jeg havde vundet i konkurrencer, som jeg så havde købt selv også doh, oh well go måde og komme af med de xtra kopier.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5435 Hehe som sagt har jeg benyttet mig af Elgigantens tilbud og ikke Gamestops. Jeg troede bare det var 3 spil, men der tog jeg så fejl ;) Faktisk ikke et dårligt tilbud
Jeg har også benyttet mig af GameStops tilbud til Uncharted 2. Ugen før havde jeg købt Mercenaries 2 i Fona til 100 kr. og så købte jeg bare endnu et brugt spil i blockbuster til 100 kr., og brugte dem til GameStops tilbud. 201 kr. for Uncharted 2 kan jeg ikke være helt utilfreds med :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Men kan man i teorien købe et hvilket som helst spil til en lav pris og så bytte dem videre til et helt nyt spil? Er der ikke visse spil som Gamestop ikke gider at tage imod?
Jo der er visse spil der ikke gælder, de har en liste derinde, den er sikkert også online, men motorstorm, og Resistance er to af dem i hvertfald, da de var med ens PS3 fra starten af jo.
Det var sgu da et fremragende tilbud, som GameStop har. Jeg bør virkelig holde lidt øje med deres pre-order tilbud. Mit Uncharted 2 fra ShopTo løber op i ca. 280kr, da jeg var heldig at nå og pre-order, inden de hævede prisen.
Men på GameStop's liste er der da flere interessante titler, som bl.a. Bad Company 2, Ratchet and Clank, Dragon Age mm.
#5431 MuManden 15 år siden
#5432 database 15 år siden
#5433 database 15 år siden
#5434 MuManden 15 år siden
#5435 elwood 15 år siden
Så du da godt nok blevet snydt for jeg afleverede nu kun 2, 2 som jeg havde vundet i konkurrencer, som jeg så havde købt selv også doh, oh well go måde og komme af med de xtra kopier.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5436 database 15 år siden
#5437 Kruse 15 år siden
#5438 database 15 år siden
#5439 elwood 15 år siden
Jo der er visse spil der ikke gælder, de har en liste derinde, den er sikkert også online, men motorstorm, og Resistance er to af dem i hvertfald, da de var med ens PS3 fra starten af jo.
Uncharted Motion Comic is coming
Naugthy Dog er igang med en Motion Comic læs, små animerede billeder, lidt som med Watchmen, og Metal Gear serien til PSP.
Og med voicecastet bag spillet self. Det lyder sku egentlig meget godt også, dette er en Prequel historie til Uncharted 1.
Uhh så det måske idag, man gerne sku modtage et opkald, eller for andres vedkomne postmanden kommer forbi.
I sence some history here
Argg can't freaking WAIT!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5440 ks 15 år siden
Men på GameStop's liste er der da flere interessante titler, som bl.a. Bad Company 2, Ratchet and Clank, Dragon Age mm.
http://www.ebgames.dk/pdf/Q4_sept_470x940_DK.pdf