Gravatar

#5531 HonoDelLoce 16 år siden

Så kan du godt bede kæresten pakke sydfrugterne og tage hjem til forældrene (hvis du da har dig en kæreste) - for nu kommer du ikke væk fra skærmen hele weekenden ! :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5532 ks 16 år siden

Jeg har skam en kæreste, der endda hader, når jeg bruger hele stuen for at spille (og larme) :)

Men i dag trumfer jeg sgu hendes holdninger. Hvis hun vil lave noget andet, så er det adieu! :)
Gravatar

#5533 ks 16 år siden

Imponerende, so far. Skal desværre på arbejde nu, men det er i hvert fald et spil, der er temmelig svært at slippe. Jeg spillede ca. 40 minutter længere end planen :)

Jeg er netop nået til det velkendte sted i Nepal. Bortset fra åbningskapitlet synes jeg dog ikke, at der har været de vilde "wow" øjeblikke endnu. Det skulle måske lige være slutningen af fjerde kapitel - hvis jeg siger "blåt lys", så ved i vel alle, hvilken fantastisk stemningsmættet sektion, jeg taler om :)

Junglen mindede ellers generelt meget om Uncharted 1, og jeg glæder mig til nu at udforske nye miljøer.
Gravatar

#5534 Neslom 16 år siden

Fik gennemført Uncharted 2 igår og er lige så stille begyndt på hard. Havde kun et problem, Drake sad fysisk fast et sted under spillet, kunne kun dreje og skyde, så måtte starte fra checkpoint hvilket var lidt frustrerende, men ellers rigtig fedt spil.
Modtog også mail om at mit Fallout 3: GOTY-edition er sendt, glæder mig til at prøve det.
Gravatar

#5535 The Insider 16 år siden

#5334, det har jeg også prøvet én gang i Uncharted 2, selvom jeg kun har spillet det et par timer. Lige i starten af jungle-sekvensen røg jeg pludselgt op i et træ, omringet af branches, hvor man ikke kunne komme væk igen.
War. War never changes.
Gravatar

#5536 elwood 16 år siden

Gæt spillet:

I'll have your hand for this!

Jeg tror det var den overdyngene lyd fordi jeg havde mine souround headphones på, det gav altså lige et xtra umff da jeg blev introduceret for
Helicopteren

Btw nogen som har udført trick'et hvor Nathan render op af? Riot shield'et kan huske man så det i nogen af de første screens fra spillet i sin tid.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5537 MuManden 16 år siden

elwood (5536) skrev:
Btw nogen som har udført trick'et hvor Nathan render op af? Riot shield'et kan huske man så det i nogen af de første screens fra spillet i sin tid.

Jeg har ingen ide hvad du fabler om, så det har jeg nok ikke... :)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#5538 Bobby Singer 16 år siden

Uncharted 2: De første indtryk

Ja så begyndte jeg også på Uncharted 2 i dag og jeg er sgu godt og grundigt imponeret. Naughty Dog skal først og fremmest have ros for deres evne til at skabe levende og troværdige karakterer. Alle de små detaljer som et øjenbryn der lige bliver hævet en smule og lignende er alt sammen med til at sælge varen og det er ren fornøjelse at se alle de kendte ansigter igen. Det kommer nok ikke som den store overraskelse, at jeg finder spillet umådeligt flot, det fejler bestemt ikke noget på den grafiske front. Stemmeskuespillet fejler selvfølgelig heller ikke noget og det er meget muntert og høre karakterernes samtaler mens man spiller. De nye stealth momenter fungerer sådan set godt nok, man kunne jo have frygtet at de ville ødelægge gameplayet, men for mig er det ikke noget irritationsmoment, jeg finder det tværtimod forfriskende med muligheden for at snige sig ind på fjenderne og lydløst tage sig af dem. Jeg er i hvert fald mere end tilfreds med det jeg har set, hørt og spillet indtil videre og glæder mig til at se, hvad der ellers venter forude af spændende ting og sager.

Over and out!
Idjit
Gravatar

#5539 Bobby Singer 16 år siden

Er nået til togsektionen og tror at jeg stopper for i dag, eftersom det har lykkedes mig at slå mig selv ihjel et par gange for meget, på grund af de forbandede trafiklys eller hvad sådan nogen nu hedder... ARG!!! :-S
Idjit
Gravatar

#5540 MuManden 16 år siden

Så fik jeg også endelig kæmpet mig igennem Uncharted 2 på Normal.
Det var fandme nogle af de bedste timer brugt på et spil i lang lang tid. Det er bare så supermeget gennemført det spil.

Må indrømme at der var specielt 2 steder jeg hang lidt fast.
Den første og faktisk værste sted var der
ved borgen, hvor de har taget Schæfer(eller hvad han nu hed) til fange og man skal over en bro, der hvor der både er en snigskytte ude i siden, en granatkastermand i 1-2 sal's højde og specielt en meget irriterende mand med et skjold(som var hovedoversagen til at jeg døde de ca.20-30 gange) + alle de andre folk som også kaster med håndgranater.

Jeg var så | | tæt på at kaste min controller ud i gangen op til flere gange ved det sted.
Det er klart et sted jeg frygter når jeg skal igennem det igen på Hard.

Det andet sted, som egentlig ikke var så svært når jeg lige fandt ud af den, var
der hvor man møder de der første 3 lilla huleboer, hvor det sværeste er at nakke den første, bagefter skal man bare bruge deres bue&pil med et skud, så er de færdige, men jeg døde nogle gange inden jeg fandt ud af det

http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden

Skriv ny kommentar: