Gravatar

#5521 MuManden 16 år siden

#5520 - Ja, det var vel det eneste jeg har set om Uncharted 2, så det var desværre ikke så meget wauuu som hvis jeg ikke havde set det(hvilket ærgede mig bagefter, altså at jeg HAVDE set det før)
Det er også derfor jeg normalt ikke gider at se trailer og andre ting om spil jeg VED jeg vil have.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#5522 elwood 16 år siden

Jeg blev bare revet med aligevel selv om jeg havde set det 8-)

Og hvor er det herligt med de der Crash Bandicoot sekvenser.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5523 ks 16 år siden

Det gør jeg også. Heldigvis - for jeg har det på en helt anden måde en MasterMorten. Jeg kan simpelthen ikke lade være med at se og læse alt om de spil, som jeg har store forventninger til :)
Gravatar

#5524 elwood 16 år siden

Ok har lige kigget ganske kort på Brutal legend, og damm det er måske ikke så fed en intro sekvens som Uncharted 2, men Damm Jack Black er godt til spillet.

Lad mig blot nøjes med og sige at det her heller ikke var hel sådan man havde regnet spillet med og starte, main menu'en fra demo'en giver et lille hint, men ja det skal opleves 8-)

Nå spisetid, tror Nathan og Co. skal ha lidt fred til på Lørdag, jeg vil ike gennemføre spillet bare på en enkel dag, selv om det satme er svært og ligge fra sig.

Gravatar

#5525 caks 16 år siden

måske jeg har misset det, men er twitter delen af uncharted ikke aktiveret? kan ihvertfald ikke få det til at virke
Gravatar

#5526 elwood 16 år siden

#55245 den skal du selv ind og aktiver i spillet.

Men hvis den ikke opdatere med gennemførelse af chapters, så er det fordi naugthy Dog fortsat har slået det fra, fordi der var mange anmelder der havde slået det til da de fik deres spil, og ja Naugthy Dog synes ikke lige det var så optimalt, og få alt den info ud med det samme til folket.

Så de slog det fra, men som sagt jeg ved ikke om det fortsat er, hvis det er, så vil det blive aktiveret i en kommene patch mindes jeg og ku huske.

Gravatar

#5527 caks 16 år siden

så er det fortsat slået fra... har slået alt til, men ikke engang en lille tweet om mit første trofæ :(
Gravatar

#5528 elwood 16 år siden

Haha Brutal Legend satme også nice, Vi har Lars med det rigtig lange blonde hår, som lige skal hen til sin "kæreste" Eddie Riggs aka. Jack Black løber, men hva gør Lars, han Power Slider 8-)

Gravatar

#5529 HonoDelLoce 16 år siden

Puh ha, jeg skal ellers lige love for den stod på Drake i går !

Fra kl 16:30, ca., til kl 23:30 .. Kun afbrudt af en hengiven kærestes råb om klargjort aftensmad og en tur ud i haven med hunden på et par minutter.. Fra kl 18 og de efterfølgende timer var det endda med kærestens rådgivning ! :D Hun blev næsten mere slugt op ad spillet end mig..

Jeg tror fakkertalt ikke, at jeg mangler mere end højest en halv times spil for at have "gennemført" spillet. Men jeg var simpelthen så træt, at jeg var nødt til at slukke og gemme resten til i dag..

Men hold da ferie, det er et flot spil.. Til tider helt mindblowing.. Og til tider virkeligt lorte-frustrerende! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5530 ks 16 år siden

Dejligt! Nu fik jeg endelig mit Uncharted 2 i en våd pakke fra en endnu vådere gammel postdame :)

3 dages levering fra ShopTo denne gang. Det er sgu godkendt! (blev sendt sendt tirsdag aften).

Skriv ny kommentar: