#5553 - Jeg aner ikke hvordan det der co-op fungerer, jeg har dog igår prøvet en enkelt gang multiplayer 5 mod 5, hvor jeg var den bedste på taberholdet, selvom der var 2 der var level 10 og som man skulle tro havde lidt mere rutine... Men det var nu meget sjot at prøve.
Der er to forskellige "modes. I den ene gennemfører du kampagner taget fra singleplayer, og den anden anden er en form for runde-kamp, hvor sværhedsgraden stiger efterhånden, som du og dine to medspillere gennemfører de tasks, der er.
Jeg ville også gerne have prøvet betaen, men når jeg kom ind i spillet og den skulle finde andre spillere, så skete der bare ikke mere, så det fik jeg jo så aldrig prøvet alligevel...
#5551 elwood 16 år siden
Japansk demostration af ny scne fra Heavy Raindet er kun cutscenes der er på japansk resten er engelsk, og med undertekster.
GOW Remastered trailer
Assasins Creed 2
Et spil som The Insider og undertegnede hvertfald ser en del frem til, historien er blevet snakket lidt frem og tilbage om.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5552 Bobby Singer 16 år siden
#5553 ks 16 år siden
#5554 MuManden 16 år siden
Men det var nu meget sjot at prøve.
#5555 ks 16 år siden
Der er to forskellige "modes. I den ene gennemfører du kampagner taget fra singleplayer, og den anden anden er en form for runde-kamp, hvor sværhedsgraden stiger efterhånden, som du og dine to medspillere gennemfører de tasks, der er.
#5556 MuManden 16 år siden
Så bliver vi vel nød til at tage en gang competive, da jeg forventer at vi bliver flere end 3 :)
#5557 ks 16 år siden
Så vi kan altid tilpasse, hvad vi spiller, til det antal, vi er :)
#5558 database 16 år siden
#5559 ks 16 år siden
#5560 MuManden 16 år siden
#5558 - Nice.